Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Privée link
Hey luitjes,
Jullie weten dat ik te kampen heb met te hoge frequenties in mijn tracks...
Nu heb ik een nieuwe proberen maken, rekening houdende met mixelementen allerlei.
Als ik dan het hoogtepunt van de track selecteer, en er dan SPAN opzet, dan zie je dat er inderdaad nog/alweer serieuze pieken zijn, zie bijlage:
Mijn vraag is: ik weet dus niet van welke instrumenten deze pieken komen. Kunnen jullie me helpen?
Ik zou het ten zeerste appreciëren.
En wat vinden jullie van de track zelf? Te druk weeral? Te eentonig? Vertel het me maar
Dank bij voorbaat,
Gloomy.
Hey luitjes,
Jullie weten dat ik te kampen heb met te hoge frequenties in mijn tracks...
Nu heb ik een nieuwe proberen maken, rekening houdende met mixelementen allerlei.
Als ik dan het hoogtepunt van de track selecteer, en er dan SPAN opzet, dan zie je dat er inderdaad nog/alweer serieuze pieken zijn, zie bijlage:
Mijn vraag is: ik weet dus niet van welke instrumenten deze pieken komen. Kunnen jullie me helpen?
Ik zou het ten zeerste appreciëren.
En wat vinden jullie van de track zelf? Te druk weeral? Te eentonig? Vertel het me maar

Dank bij voorbaat,
Gloomy.
Ik neem al jullie tips ter harte.
Een optel som van frequencies kan trouwens heel goed. Eq per kanaal kan dat weer oplossen om ruimte te maken. Laag en hoog er uit als dat allemaal niet nodig is voor dat betreffende kanaal. Zo doe ik dat iig.

Toppie jongens en meisjes, dank jullie wel.