[Elektron] mijn sid station doet vreemd

EDP

elke dag pannekoeken
wanneer ik mijn sid aanzette en wanneer hij dan bij het het lijstje patch,system,asid. en ik vrolijk drukte op patch. dan bleef hij daarop hangen.. ik heb het verholpen door een memory reset te doen. met als gevolg dat ik al mijn patches kwijt ben (had gelukkig nog een sysex dump)

maar is dat normaal hebben meer sid gebruikers dit probleem?

hmmm. Ik persoonlijk niet, maar heb je al op de elektron mailinglist geinformeerd?

p.s. Ik moet ook eens een sysex dump maken, maar daar moet die computer weer voor aan... bah!

het is vandaag gebeurt, en ik heb die bank er weer ingeladen. en nu doet hij het weer normaal. ik las trouwens een review in een oude interface. waar dat er ook bij stond dat dat wel eens gebeurd.

trouwens hij staat al een tijdje te koop.

ow oke, sorrie man, no offence;

maar ik zie spoken al een paar dagen 8D

ik weet niet meer wie ik kan vertrouwen en wie niet qua spullen; de ene keer wordt je in je reet geneukt waar je bij staat en de andere keer heb je mazzel....

that's life.

Origineel geplaatst door dob
de ene keer wordt je in je reet geneukt waar je bij staat

tja dat hoef je niet toe te laten hoor, mag je best wat van zegen als je dat niet wil...:)

je weet toch wat ik bedoel.......

van die mensen die met een stalen gezicht kunnen zeggen dat er niks aan de 808 mankeert terwijl het een overgespoten broodrooster is.

Wederom: bij wijze van spreken

Origineel geplaatst door dob
je weet toch wat ik bedoel.......

van die mensen die met een stalen gezicht kunnen zeggen dat er niks aan de 808 mankeert terwijl het een overgespoten broodrooster is.

Wederom: bij wijze van spreken

jep er ook een keer meetemaken gehad. maar ik denk dat op dit forum dat nietzo snel zal gebeuren.

weet ik
wat dat betreft is het hier een hemeltje

's wel ff wennen moet ik zeggen; het zal dat wel zijn

in ieder geval... succes met je sid...
ik heb 'm gehoord bij TonyBlack afgelopen weekend en ik was verkocht.
Ooit moet ik zo'n ding hebben.
Pure nostalgie; maar wat kan mij het schelen.

Back