fuse
Gepokt en gemazeld
Zat eens wild op te denken. (Iets wat bijzonder weinig voorkomt bij me, hersens zijn heel gevoelig natuurlijk)
Stel je pakt een Vermona DAF-1 filter.
Pakt er een Doepfer MCV4 bij. Sloopt die uit z'n kast en monteert die in de kast bij het Vermona filter. Gaatjes voor midi enzow. Sluit alles intern aan. Hoppa!
Heb je voor 355€ een midi enabled stereo filterbak met 24dB slope. Kost 2/3 van een Sherman. En klinkt ook anders.
Alternatief is een Oakley zelfbouw filtrix te scoren.
Tenminste, een doe het maar zelf pakketje. En daar een midi2CV op de schnocken.
http://www.oakleysound.co.uk/filtrex.htm
Setje parts voor 56UKP (plus verzenden)
Zelf de hele teringzooi in elkaar knutselen. Zal je wel richting de 200€ komen aan kosten.
Wel een 4 pole moog ladder filter.
Kant en klare alternatief is een Terratec (was vroeger MAM) warp 9.
12dB wasp filter. Maar naar ik mag aannemen gewoon mono maar wel midificeerd.
Wil je perse stereo ben je nog steeds 300€ kwijt. Maar als die net zo futloos als hun 303 kloon (nou ja kloon zou je het nog geeneens durven noemen) klinkt dan weet ik het zo net nog niet.
Stel je pakt een Vermona DAF-1 filter.
Pakt er een Doepfer MCV4 bij. Sloopt die uit z'n kast en monteert die in de kast bij het Vermona filter. Gaatjes voor midi enzow. Sluit alles intern aan. Hoppa!
Heb je voor 355€ een midi enabled stereo filterbak met 24dB slope. Kost 2/3 van een Sherman. En klinkt ook anders.
Alternatief is een Oakley zelfbouw filtrix te scoren.
Tenminste, een doe het maar zelf pakketje. En daar een midi2CV op de schnocken.
http://www.oakleysound.co.uk/filtrex.htm
Setje parts voor 56UKP (plus verzenden)
Zelf de hele teringzooi in elkaar knutselen. Zal je wel richting de 200€ komen aan kosten.
Wel een 4 pole moog ladder filter.
Kant en klare alternatief is een Terratec (was vroeger MAM) warp 9.
12dB wasp filter. Maar naar ik mag aannemen gewoon mono maar wel midificeerd.
Wil je perse stereo ben je nog steeds 300€ kwijt. Maar als die net zo futloos als hun 303 kloon (nou ja kloon zou je het nog geeneens durven noemen) klinkt dan weet ik het zo net nog niet.
wat let je? het idee klinkt iig goed..