• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

FMR Really Nice Compressor,Jomox Airbase 99,FAT Freebass,M-Audio Transit,NM G1 Manual

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
FMR Really Nice Compressor,Jomox Airbase 99,FAT Freebass,M-Audio Transit,NM G1 Manual

Heb nog het volgende staan waar ik te weinig mee doe...

Jomox Airbase 99 softwareversie 1.01 in goede staat alleen wat krasjes op de bovenzijde van in het rek hangen 375 €

FAT Freebass analoog bassynthje met 1 VCO,18db LP filtertje en traploos instelbare golfvorm van blok naar zaag doet zeggen ze de klank na (jaja de klank niet de feel enzo voor de puristen...) van een klein zilver kastje 70 €

FMR Really Nice Compressor in uitmuntende staat met het originele doosje heb hem namelijk nog niet zo lang (maandje of 2 of dat niet eens) heb hem gekocht bij Feedback en is werkelijk waar een meesterlijk compressortje,maar heb hem niet zo hard nodig momenteel en kan het geld beter voor andere apparatuur gebruiken (komt als ik hem weer wil gewoon weer een keer terug) 240 €

M-Audio Transit USB geluidskaartje met Reason Adapted en Live Delta in zeer goede staat inc. doos goed,leuk compact USB kaartje maar gebruik het momenteel niet of te weinig dus......75 €

Nord Modular G1 Handleiding geprint van PDF 15 €

Alles dus voor €'s of leuke ruildingetjes zoals synths,sampler of drummasjientje zoals een Linndrum is te bespreken..
Heb jij een beter bod of voorstel PB dan maar (maar wees wel eerlijk en kom niet met van die Hyena prijzen zoals op bijv. MP)

FAT Freebass en Jomox

FAT Freebass en Jomox

Oh ben ook vergeten te melden dat een goede mixer ook wel welkom zou zijn......
Plaats hieronder ff foto's van de diverse waren.

Attachments

• fat freebass , jomox mini.jpg
    fat freebass , jomox mini.jpg
    35 KB · Bekeken: 121
M-Audio Transit

M-Audio Transit

......

Attachments

• m-audio transit mini.jpg
    m-audio transit mini.jpg
    19 KB · Bekeken: 130
Really Nice Compressor

Really Nice Compressor

Deze is errug Nice....

Attachments

• fmr really nice compressor mini.jpg
    fmr really nice compressor mini.jpg
    13,9 KB · Bekeken: 126
En als laatste de Manual

En als laatste de Manual

Leest wel lekker ook als je geen Nord Mod hebt maar misschien wilt en is ook leerzaam.

Attachments

• nm handleiding mini.jpg
    nm handleiding mini.jpg
    47,2 KB · Bekeken: 130
Aha net de originele aankoopbon nog gevonden van de FMR Compressor.....aankoopdatum 25-9-2004 voor de prijs van 279 €
Ik maak er 235 € van (of een leuke ruil tegen iets 19''inch) of iets anders.....

Helemaal niemand interesse of wat bruikbaars te ruil ?? (kan helaas niet bijleggen....)

8)

Kom op mensen wil het compressortje ook wel ruilen tegen een Leuke,GOEDE FX bak a'la TC (niet de M300 maar de M-One of D-Two)
Of een Waldorf Pulse blablabla

Geluidskaartje en interface houd ik zelf maar (is altijd handig en krijg er toch geen drol voor)

Heb dus nog steeds....

FMR Really Nice Compressor (alleen voor goed bod en nee da's GEEN 150 € !!!) of ruil
FAT Freebass (tsja ga hier niet veel geld aan spenderen dus ik stuur NIET op) is een klein dingetje en dat gaat vast fout...

Wil evt. wel ruilen tegen GOEDE FX,Sampler,Synth etc.etc.

Niemand een lekkere Effectbak te ruil ofzo ?? (geen Behringer,Phonic of Zoom)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back