• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Erica Synths Bassline db-01, Neutron, Beatstep

Embe

Stamgast
Te koop:
Erica Synths Bassline Db-01: €470- nog als nieuw, 3 maanden oud (maar wil graag een Elektron A4... en heb het geld daar voor nodig...)
Behringer Neutron: €220,- ook zgan
Beatstep: €55,- is wel wat ouder maar werkt zonder problemen.

Alles met originele toebehoren en verpakkingen, van de Bassline heb ik ook nog de (digitale)factuur beschikbaar voor garantie.

Ophalen in Haren (Groningen) of verzenden (risico + kosten koper . Gezien de Corona en de afmeting van mijn (kleine) studio zit testen in mijn studio er even niet in...

Bassline.jpg

Attachments

• beatstep.jpg
    beatstep.jpg
    51,7 KB · Bekeken: 207
  • Neutron.jpg
    Neutron.jpg
    74,7 KB · Bekeken: 239
  • beatstep.jpg
    beatstep.jpg
    51,7 KB · Bekeken: 205
  • Neutron.jpg
    Neutron.jpg
    74,7 KB · Bekeken: 198
De beatstep is :verkoght:

de bassline en de neutron liggen nog op een nieuwe knoppendraaier te wachten:beard:

Back