Bitwig Thread

Ik vindt het eerder een normale prijs voor een DAW. Wat Ableton en Bitwig vragen voor de full versie van hun DAW is niet normaal.
Valt toch mee bij Bitwig als ik snel even wat opzoek.

Nuendo 999€
Ableton live suite 599€
Protools 589€
Cubase Pro 579€
FL Studio complete 539€
Bitwig 399€
Studio one/Fender studio pro: 199€
Logic Pro 199 €
Reaper 60/229$(afhankelijk van inkomen)

Nuendo 999€
Ableton live suite 599€
Protools 589€
Cubase Pro 579€
FL Studio complete 539€
Bitwig 399€
Logic Pro 199 €
En Ardour ? ($45)

Ardour werkt met maandelijke doelstelling dat bereikt moet worden om ontwikkelaar loon te kunnen geven. Ardour krijgt ook ondersteuning van Harrison voor verdere ontwikkeling, vermits Mixbus Ardour gebruikt als basis.
45 euro is wat je betaalt om een installatie files/Ready-to-run te verkrijgen. Onder linux compileerde ik het of installeerde het via pakket manager, kosteloos dan natuurlijk.
Mixbus pro kost 149 euro. Zou mij wel verwonderen als al hun plugins erin zitten dat ze aanbieden voor deze prijs.

Nuendo 999€
Ableton live suite 599€
Protools 589€
Cubase Pro 579€
FL Studio complete 539€
Bitwig 399€
Logic Pro 199 €
Logic Pro is 229.99 Euro

Heb vorig jaar ofzo als ex windows emagic logic gebruiker het nog eens op n mac air geinstalled maar was verbaasd hoe klungelig logic aan elkaar hangt.. misschien was t schermpje te klein maar het voelde echt niet 2025

Gratis 8-track versie voor Waldorf gebruikers:
1775041066972.png

bitwig gebruikers:

bitwig renewal + summer sale 25% + audiodeluxe's 10%, SUMMER2026 + $<> Euro = 0nder de 100 ...
pas te gebruiken wanneer je wilt.

bitwig gebruikers:

bitwig renewal + summer sale 25% + audiodeluxe's 10%, SUMMER2026 + $<> Euro = 0nder de 100 ...
pas te gebruiken wanneer je wilt.

Goeie deal, gelijk aangeschaft, kreeg er ook nog gratis Free Nomad Blue Tubes Analog Trackbox bij, wat het ook mag zijn.
Omgerekend zo'n 97 euro is een mooie prijs. Mijne loopt in Augustus af, hopelijk komt er net daarvoor nog een update en hoef ik de code nog niet te gebruiken.

Bedankt voor de tip. :okdan:

Goeie deal, gelijk aangeschaft, kreeg er ook nog gratis Free Nomad Blue Tubes Analog Trackbox bij, wat het ook mag zijn.
Omgerekend zo'n 97 euro is een mooie prijs. Mijne loopt in Augustus af, hopelijk komt er net daarvoor nog een update en hoef ik de code nog niet te gebruiken.

Bedankt voor de tip. :okdan:
werkt Nomad bij jou? bij VST3 krijg ik
could not read metadata: LoadLibrary for VST 3 plug-in C:\Program Files\Common Files\VST3\Nomad Factory\BT Analog Chorus CH2S v4.vst3 return NULL. Error code: 5. Toegang geweigerd.
En vreemd genoeg bij VST2 klopt m'n gekregen serialnumber precies niet :).

werkt Nomad bij jou? bij VST3 krijg ik
could not read metadata: LoadLibrary for VST 3 plug-in C:\Program Files\Common Files\VST3\Nomad Factory\BT Analog Chorus CH2S v4.vst3 return NULL. Error code: 5. Toegang geweigerd.
En vreemd genoeg bij VST2 klopt m'n gekregen serialnumber precies niet :).
werkt intussen. Verkeerde vst geopened :).

Goeie tip. Ik kwam uit op €111,31 (PayPal) toch weer wat bespaard een gratis plugin erbij.

Back