veel, vooral analoog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
matrix1000, matrix6, MATRIX12, oscar, yamaha tx802, sy77, quasi 309, technox, bass station, super bass station, teisco sx400, roland r8m, jp6, mc202, mc505, juno60 midi, marion msr2, orbit, deep bass, braintec, ms404, ms10, x3r, akai s1000pb, s3200, kawai rv4, q80, analogue systems fb3, waldorf 4pole, etc

Hee beste man :) waar heb je dit dan gevonden of ben jij tussen persoon in dit geval. Want prijzen zouden denk ik niet misstaan.

is dit allemaal van jouw leo? en is dit moois ook allemaal te koop want dan ben ik wel geinterreseerd in de matrix 6 en 12. (een van beide natuurlijk)

nee jongens,
is niet van mij, maar wel te koop. ik kwam het tegen toen ik 2 synths ging ophalen. een enorme studio die een deel van de spullen wegdoet. ik hoef er niks aan te verdienen, maar heb beloofd dat ik links en rechts zou informeren. en misschien ga ik er nog een keer naartoe.
de prijzen zijn meestal niet al te laag, een enkele keer wel.

matrix6 en 12 is nogal een verschil, zo te zien. 500 voor de 6 en 2700 voor de 12. ik heb ze allbei gezien.

tja matrix 12 kan ik ook niet betalen eigenlijk.komt wel een keer als ik groot ben. maar 500 voor een matrix 6 is een hele mooie prijs. en waar is dat?

duitsland. als er genoeg interesse is, probeer ik wat te regelen met de verkopers, die niet veel zin hadden in of tijd voor veel wisselende contacten. heb de matrix6 ook wel eens goedkoper gezien trouwens, maar dat was alweer een tijdje terug en deze was wel mooi.

Origineel geplaatst door leo
duitsland. als er genoeg interesse is, probeer ik wat te regelen met de verkopers,

nou ik ben wel geinterreseerd, laat het maar weten(is het de keyboard versie of de rack,keyboard toch)

die niet veel zin hadden in of tijd voor veel wisselende contacten.

na, volgens mij wil je gewoon niet dat wij er naar toe gaan en alle mooie dingen voor jouw neus weghalen;)

Wha????

Teisco sx400!!!
Leo kun je mij hier wat info over geven?
Deze wil ik heel graag hebben.

Groetjes,

Origineel geplaatst door EDP

na, volgens mij wil je gewoon niet dat wij er naar toe gaan en alle mooie dingen voor jouw neus weghalen;)

dat denk ik toch niet hoor, dan zeg ik het wel gewoon.
matrix = keyboard.

hmmmm....die MC-202 lijkt me wel leuk !
Kun je geen grote deal met ze maken Leo?

:-)

equate

Het valt me nog mee dat niemand loopt te kwijlen over de Jupiter 6 :p

Ik zou graag een Matrixje willen, maar ja, eerst maar eens gaan verhuizen........

beste leo

beste leo

wat vragen ze voor die korg ms-10
of hebben ze ook een ms-20
en wat willen ze voor de akai s-3000 hebben????

gr robert

Laatst gewijzigd:
wat moet de Matrix1000 kosten?

Olaf

Er staan een paar matrix1000s op ebay.de, dus veel mag ie niet kosten, toch?
Wat kost die oscar? Een goed oscar jaar.

Origineel geplaatst door bambamstudio
heb wel een die jupiter gedacht, maar mijn geld is een beetje op.....

Whaaaat??? JIJ een analoogje? ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back