• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Neutron + 4MS PEG

crat

Nieuwkomer
Behringer Neutron: €220
4MS PEG.jpg

Testen/ophalen in Brussel. Doe liever geen zendingen, al zeker niet van die Neutron. PEG heeft een beetje rackrash en ben ik niet de eerste eigenaar van. Neutron heb ik nieuw gekocht bij Bax, ik weet niet hoe dat met garanties doorgeven zit, maar hij is minder dan een jaar oud. Perfect machientje om je modulaire reis mee te beginnen en je broek aan te scheuren.
Ben op zoek naar granulair gerief (arbhar, morfagene), Befaco Percall en I/O modules van eender welk merk. Je kan ook altijd proberen me te versieren met een ander voorstel.

Attachments

• 4MS PEG.jpg
    4MS PEG.jpg
    32,6 KB · Bekeken: 97
  • neutron.jpg
    neutron.jpg
    56,9 KB · Bekeken: 89
  • 4MS PEG.jpg
    4MS PEG.jpg
    32,6 KB · Bekeken: 94
De Neutron is inmiddels verkocht. Blijft over 4MS PEG. Leuke module, heeft soortgelijke functies als Maths, maar misschien net iets geschikter voor de ritmefanaten onder ons!

Back