• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ZGAN, OP-1 met garantie tot 30-08-2022 bij Bax-shop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

starquake

Nieuwkomer
Ik vind het een prachtig apparaatje en krijg er best leuk geluid uit maar ik kan goed genoeg keyboard spelen om er echt iets moois uit te halen. Dan gebruik ik toch liever een sequencer/tracker.

Het apparaat is nog zo goed als nieuw. Ik heb het doosje nog en alle spullen zijn compleet.

Ik vraag er EUR 800 voor. Ophalen kan in 's-Gravendeel (in de buurt van Dordrecht). Verzekerd opsturen kan ook.

Click image for larger version  Name:	PXL_20201015_123003428.jpg Views:	0 Size:	59,9 KB ID:	3790426 Click image for larger version  Name:	PXL_20201015_122511465.jpg Views:	0 Size:	66,3 KB ID:	3790427

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back