• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Microcosm Hologram Electronics

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nibbi

Ouwe rot
Prachtig effect kastje maar het heeft te veel overlap met mijn huidige Eurorack FX.
Daarom toch maar weer in de verkoop. Ik heb 'm een week geleden van de eerste eigenaar (een forumlid) overgenomen voor € 520,- (inc. verzenden) en dat wil ik er ook graag voor terug.
Als je niet wilt wachten totdat deze in europa leverbaar is pak dan nu je kans.

IMG_1761.jpg

Attachments

• IMG_1761.jpg
    IMG_1761.jpg
    65,5 KB · Bekeken: 171
hoe is de input ? & de kwaliteit van het geluid ?

bij het vorige hologram electronics effect, de infinite jets, durfde ie al wel eens serieus te oversturen, niet echt mooie oversturing :/ & is het geluid direct bypassed tgo het geluid met FX , zeer & misschien te
verschillend ... veel warmer geluid wat er inkomt tgo koud dun digitaal geluid wat eruit komt, 1 van de redenen waarom ik hem niet zoveel meer gebruik ... jammer wel ... duur beestje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back