Spul van zo'n 18 jaar terug

ano090422

Gedeactiveerd account
in de ban
Wow. Kreeg zojuist – per Whatsapp nota bene – wat oude trackjes gestuurd die ik zo'n 18 jaar geleden gemaakt heb. Had alleen een gare laptop met Reason, niet eens een separate audio interface volgens mij. Wel treurig om te constateren dat ik nu wel koelere gear heb, maar dat ik er kwa talent vooral op achteruit ben gegaan ha ha.

:beard:

Hola.

ik moest gelijk denken aan een
zon opkomst.
mooi gedaan:okdan:
en hopelijk krijg je het weer terug na 18 jaar :D

groeten van andreos:)

Thanks Andreos! Ik ga mijn best doen.. maar ook andere tijden, geen verantwoordelijkheden enzo, je kent het wel..

Het is trouwens een heel setje (de hele playlist is uit dezelfde periode).

Klinkt/klonk goed ! Reason is perfect voor goede ideeën. Al 20 jaar. Ik herken het wel.. vroeger was het hupsa van idee naar realisatie. Tegenwoordig is het bijna een Hollywood productie met al die mogelijkheden.

Tracks 4,5,7,9 en 12 klinken goed! Goeie score dus uit 12 tracks!

Wow. Kreeg zojuist – per Whatsapp nota bene – wat oude trackjes gestuurd die ik zo'n 18 jaar geleden gemaakt heb. Had alleen een gare laptop met Reason, niet eens een separate audio interface volgens mij. Wel treurig om te constateren dat ik nu wel koelere gear heb, maar dat ik er kwa talent vooral op achteruit ben gegaan ha ha.

:beard:

Klinkt goed!

Maar zo zie je maar weer, muziek is niet alleen hoe je het doet, maar ook de drive op dat moment. Zo zou ik nu als 40 jarige geen high energy rave of d&b meer kunnen maken (tenzij puur op techniek), ik zou alleen al moe worden van het idee hehe.

Klinkt goed!

Maar zo zie je maar weer, muziek is niet alleen hoe je het doet, maar ook de drive op dat moment. Zo zou ik nu als 40 jarige geen high energy rave of d&b meer kunnen maken (tenzij puur op techniek), ik zou alleen al moe worden van het idee hehe.

Hmmm nog wat maanden geen 40 dus ik ga maar snel een d&b banger maken.

nonklist echt toffe tracks. Zo weer verder luisteren. Maar past goed in mijn straatje.

Wat je eerder zei over spullen. Ik sta op het punt om wat dingen weg te doen. De setup die dan overblijft daar ga ik het dan voorlopig bij houden.

Soms denk ik wel eens hoe fijn een gitaar, een cab wat fx wat mics een Daw en Prologue.
Ipv 15 hardware synths, drums, rack vol zooi, cello, gitaar, percussie ........zooi......zooi......en 2 patchbays die nog niet helemaal zijn aangesloten....

Alleen reason is helemaal niet zo een gek idee :)

Back