Weer op het forum :)

Kan de gezelligheid van het forum toch niet missen, en er zijn hier mensen waarvan ik hoorde dat die het toch wel leuk vinden als ik hier weer 'ns wat van me laat horen. :) Dus, here I am...

Kan de gezelligheid van het forum toch niet missen, en er zijn hier mensen waarvan ik hoorde dat die het toch wel leuk vinden als ik hier weer 'ns wat van me laat horen. :) Dus, here I am...

Zeker met het oog op de komende contest lijkt me dat een uitstekende keuze :D. Welkom terug Disharmonic.

SmartBits : Dat doet me goed om te horen. :)

2020 gaat de boeken in als een rampjaar, om verschillende redenen. Dit forum is toch wel een lichtpuntje in de duisternis, voelt goed om hier weer te zijn.

flyweight : Dank je, ik hoop dat alles voor iedereen beter gaat worden, het is voor niemand echt gemakkelijk zoals het nu gaat. Mooie nostalgische avatar heb je nu, zie ik. :)

Ytse : :okdan:

Heel goed! Ik ben van plan binnenkort weer wat meer met elektronische geluidjes te pielen, en ik heb je antwoorden op mijn vragen daar omtrent altijd zeer gewaardeerd. Welkom terug! :)

Heel goed! Ik ben van plan binnenkort weer wat meer met elektronische geluidjes te pielen, en ik heb je antwoorden op mijn vragen daar omtrent altijd zeer gewaardeerd. Welkom terug! :)

Bedankt, ben benieuwd naar je verdere avonturen! :)

Welkom terug, ik heb je bijdragen altijd graag gelezen.

Back