• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Modal Argon 8

ano220424

in de ban
in de ban
Omdat ik intussen 4 synths heb met Wavetable synthese, wil ik mijn Argon 8 na 10 maand misschien verkopen. Bijzonder geval en mag maar moet niet weg.
Misschien wil dus zeggen dat ik enkel verkoop als ik 475€ krijg. Minder blijft hij staan. Opsturen is op kosten en risico van de koper. Ik verkies ophalen in en rond Antwerpen.
Brengen wil ik ook nog, tot 50 km parking vanuit het centrum van de wereld. 8)
Toestel als nieuw, met doos en geprinte manual en nog 14 maand garantie Turnlab.

Attachments

• IMG_7085.JPG
    IMG_7085.JPG
    66,7 KB · Bekeken: 164
Allez vooruit, Synthforum zou SF niet zijn als ik er geen centje afknijp...maar voor onderstaand bedrag moet je'm komen halen.
€ 395,-

Back