• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Computer/Laptop hardware aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

NorthernLightX

Prutser
Beste mensen,

hier op mijn kamer is het één grote vergaarbak van oude en minder oude hardware van PC's en laptops. Dat wil ik veranderen in een vergaarbak van gave synths. Misschien zijn er hier mensen die iets van het volgende kunnen gebruiken, zo ja stuur dan maar een berichtje, dan hebben we het wel over een tegenprestatie. (bier, gear, euro's, you name it.)

De lijst:

Xircom Creditcard Cardbus Ethernet 10/100Mbit + 56k Modem MET alletwee de verloopkabeltjes (dus geen Realport), in nieuwstaat en met de originele boekjes en CD in doos. 80 euro.

Xircom Creditcard Cardbus Ethernet 10/100Mbit + 56k Modem MET alletwee de verloopkabeltjes (dus geen Realport), in nieuwstaat, maar zonder boekjes, software en doos. 75 euro

-

6x 4MB 72pins SIMMen, 70ns, 4x merk HP waarvan 2x met Hyundai chips en 2x met (vermoedelijk) toshiba chips, en 2 merkloze Hyundai modules

12x 8MB 72pins PARITY SIMMen, 70NS, merk HP waarvan 9x met Texas Instruments chips, 2x met Samsung chips, en 1x met (vermoedelijk) Toshiba chips. Deze SIMMen zijn geschikt voor moederborden die Fastpage geheugen met Parity vereisen, bijvoorbeeld oudere DEC Alpha moederborden.

15x 512KB DRAM chips, 70NS, merk NEC, voor uitbreiden oudere (onboard) videokaartjes en/of geluidskaarten (bijvoorbeeld Gravis Ultrasound)

-

6x 8MB module, 70NS, voor Toshiba T2100 serie

3x 8MB module, 70NS, voor Toshiba Satellite 210 serie

1x 16MB module, 60NS, voor Toshiba Tecra 710 (past niet in Tecra 700!)

2x 16MB EDO module (S0-Dimm?), vermoedelijk 50NS, voor Toshiba Satellite 220, 230, 300 en 440 serie

5x 16MB module, vermoedelijk EDO, 50NS, voor Toshiba Satellite 220 en 230 serie, past vermoedelijk ook in 300 en 440 serie

1x 16MB module, voor Toshiba Portege 610 serie

4 modules met onbekende specs. Van 2 stuks heb ik de Toshiba partnummers: PA3031U 5835, PA2027U 5416. De andere 2 zijn mij onbekend.

Alles mag bij mij getest worden met je apparatuur.

Waarschijnlijk zal je meer success hebben op een ander forum voor dit soort spullen?

Of gewoon de klassieke veilingsites. De meeste hebben allemaal een of meerdere categorieën voor dit soort spulletjes.

Hier wordt het pas spannend (denk ik toch) wanneer er 'muzikaal' wat te verhandelen valt, toch?

Tenzij je natuurlijk verwacht dat iemand hiervoor een Virus of zo wil inruilen;) .

Toeval wil dat er wel iets tussenstaat dat ik nog kan gebruiken. :engel:

Heb nog een ouwe Toshiba laptop rondslingeren met enkel DOS en een C++ Compiler (niks VisualStudio, geef mij maar Metrowerks, gewoon lekker ouderwets kleine, supersnelle tools maken, beats the WSH van Ms). Zo'n 8MB module kan ik misschien wel gebruiken. Moet ff checken of mijn laptop deze geheugenuitbreiding lust.

xircom creditcard is wel interessant, maar ik heb geen geld :(

Origineel geplaatst door Hover
Waarschijnlijk zal je meer success hebben op een ander forum voor dit soort spullen?

Of gewoon de klassieke veilingsites. De meeste hebben allemaal een of meerdere categorieën voor dit soort spulletjes.

Hier wordt het pas spannend (denk ik toch) wanneer er 'muzikaal' wat te verhandelen valt, toch?

Tenzij je natuurlijk verwacht dat iemand hiervoor een Virus of zo wil inruilen;) .

Toeval wil dat er wel iets tussenstaat dat ik nog kan gebruiken. :engel:

Heb nog een ouwe Toshiba laptop rondslingeren met enkel DOS en een C++ Compiler (niks VisualStudio, geef mij maar Metrowerks, gewoon lekker ouderwets kleine, supersnelle tools maken, beats the WSH van Ms). Zo'n 8MB module kan ik misschien wel gebruiken. Moet ff checken of mijn laptop deze geheugenuitbreiding lust.

En jij dacht dat ik de de spullen nog niet op die sites (marktplaats.nl, tweedehands,nl, tweakers.net) te koop had staan?

Een (oude) laptop wordt nog wel eens als sequencer gebruikt. Oud geheugen kun je misschien gebruiken voor je stokoude sampler (ik vermoed van niet eigenlijk maar toch)...

Unsoweiter. Laat maar weten als je zeker weet of je het geheugen kan gebruiken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back