Alles van U-He 50 of 60% korting én D16 group 40%

Dank je MOON ! D16 group zien we wel vaker voorbij komen, maar die U-HE aanbieding is wel bijzonder. Kan ik eindelijk een DIVAATJE scoren. Dank voor het posten.

Nee,ik laat me niet meer opjutten om weer een zoveelste koopje te downloaden, het blijft maar doorgaan heel het jaar.
'MinderMaarBeter'!

ja de Zebra2 is wel aantrekkelik. ook vanwege de update prijs naar zebra3, die een hele verandering zal brengen.

maar de overlap met wat ik al heb is immens, naar mijn gevoel. zeker, zebra2 zal geluiden kunnen voortbrengen, die ik niet zo snel of anders uit andere synths kan halen. workflow heeft zijn invloed, de filters, de spectral filters/morphers op de oscillators. etc.

maar wanneer je MSoundFactory hebt, 3 soft modulars (ok 4..), LION, absynth 5, massive x, vast dynamics vaporizer 2, vital plus, synthmaster 2.9.9, etc. etc.

ach ja, ik kan al zoveel. minder kan beter zijn, hoeft niet, in mijn geval werkt het níet verlammend integendeel, het springen van soft synth naar soft synth, en ik ben nog immer in shock, ik heb ze eindelik durven tellen, oeps, nu ben ik een aantal synths vergeten te tellen (die in reason 11 suite, b.v.), nu total shock... maar het kan allemaal met elkaar werken, en het is niet dat alles op een eilandje zit. hosting, reason rack, etc.

maar zebra2 en hive 2 hebben zeker iets bizonders.. maar het blijkt, zijn het geruchten, dat veel van hive 2, naar zebra3 komt.

nou ja, hardop schrijven. en alsof ik niets heb, en niet kan benaderen wat zebra2 kan, of benaderen, wat ik zelf wil, ik heb daar het arsenaal voor, ook een arsenaal van effekten (op dit moment zijn effekten vrijwel oninteressant voor mij geworden, zoveel heb ik er... en sja, melda... dan... alleen filters is een zwak punt bij melda, als je bepaalde dingen wil, goed daar heb ik dan ook weer een arsenaal voor...)

Hmmmm, die upgrade prijs naar Zebra3 wordt iets van 30 dollar. Klop dat? Dat is dan inderdaad wel interessant. Even over nadenken of ik dan beter een Zebraatje in plaats van een Divaatje zal nemen.

Als jullie er 1 gratis zouden krijgen. Welke zou je dan nemen en waarom?

Hmmmm, die upgrade prijs naar Zebra3 wordt iets van 30 dollar. Klop dat? Dat is dan inderdaad wel interessant. Even over nadenken of ik dan beter een Zebraatje in plaats van een Divaatje zal nemen.

Als jullie er 1 gratis zouden krijgen. Welke zou je dan nemen en waarom?

zebra2, meer voor sounddesign, en diva is een emulatie. ik heb genoeg emulaties. en een hele lange tijd, was dat mijn enige keuze.
nu kijk ik verder, al een vrij lange tijd, al weer.

zebra2 lijkt mij de meeste veelzijdige, spectral morphing, de oscillators, de modulators/filters.

(ik werk eigenlik nooit met presets, uitzonderingen daar gelaten... heel soms is er een preset die perfekt werkt. maar volgens mij dat maar in 2 of 3 songs gedaan, voor 1 synth..
dus ik kijk vooral naar de mogelikheden, of vooral, alleen naar de mogelikheden om presets te maken.)

Toch maar n Diva aangeschaft voor n mooi prijsje.. Lekkere synth hoorrrrrr :okdan:
En ja, ik kom ook om in de softsynths, maar deze stond al even op mijn wishlist..:D

Zo, ik ben er ook uit. De Diva vond ik wel ok, maar bij mij staat er nu onverwacht toch een Zebra in de schuur zonder Diva gedrag. Hij kwam voorbij galopperen met Batman op z'n rug, dus die heb ik er ook maar bij gekocht. Ben nu wel een beetje klaar met mijn soft synth verzameling :dubbel:.

Zo, ik ben er ook uit. De Diva vond ik wel ok, maar bij mij staat er nu onverwacht toch een Zebra in de schuur zonder Diva gedrag. Hij kwam voorbij galopperen met Batman op z'n rug, dus die heb ik er ook maar bij gekocht. Ben nu wel een beetje klaar met mijn soft synth verzameling :dubbel:.

zo! heb ik je nagevolgd... toch de knoop doorgehakt, het is gewoonweg een geweldige synth, zebra2 en tevens zebraHZ gekocht, dark knight in the holy grail... die heeft wél wat diva gedrag...

ik ben er nu ook wel klaar mee.. wat heb ik nu níet, aan synthese mogelikheden.. ach een ITB'er... die mag tog ook een gehele studio hebben, met stapels synths, en effect racks...

Ik ben ook overstag gegaan, kon Diva niet weerstaan. Als ik vanaf nu Diva gedrag vertoon weten jullie hoe het komt. Dit was wel echt de afsluiter van mijn aankoopreeks.

ik kan m niet laten, erg flauw; a bit of diva with a wig.

Toch maar n Diva aangeschaft voor n mooi prijsje.. Lekkere synth hoorrrrrr :okdan:
En ja, ik kom ook om in de softsynths, maar deze stond al even op mijn wishlist..:D
Ik vind hem zwaarrrrrr. Hij klinkt geweldig, maar mijn pc is al een flink aantal jaar oud. Dat weerhoudt me toch van kopen. Ik heb Synapse The Legend en die klinkt ook geweldig. Die kostte laatst maar 50 euro 👍

Ik vind hem zwaarrrrrr. Hij klinkt geweldig, maar mijn pc is al een flink aantal jaar oud. Dat weerhoudt me toch van kopen. Ik heb Synapse The Legend en die klinkt ook geweldig. Die kostte laatst maar 50 euro 👍
Hij is zwaar idd, ik heb mijn Buffersize maar 2048 gezet om alles nog fatsoenlijk te laten afspelen.
Ik heb hem in mijn laatste melodic house track gebruikt. Daar komt ie soundwise wel goed tot zijn recht.

De mogelijke upgrade naar Zebra 3 vind ik dan weer minder interessant.

Presets van versie 2 worden onbeschikbaar, want deze kunnen niet meer geladen worden.
Een gemiste kans voor U-he want je zou op z'n minst je zelfgemaakte geluiden opnieuw moeten kunnen gebruiken.

Back