Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat heeft NI van doen met uhe?
Hmmmm, die upgrade prijs naar Zebra3 wordt iets van 30 dollar. Klop dat? Dat is dan inderdaad wel interessant. Even over nadenken of ik dan beter een Zebraatje in plaats van een Divaatje zal nemen.
Als jullie er 1 gratis zouden krijgen. Welke zou je dan nemen en waarom?

.Zo, ik ben er ook uit. De Diva vond ik wel ok, maar bij mij staat er nu onverwacht toch een Zebra in de schuur zonder Diva gedrag. Hij kwam voorbij galopperen met Batman op z'n rug, dus die heb ik er ook maar bij gekocht. Ben nu wel een beetje klaar met mijn soft synth verzameling.
Ik ben ook overstag gegaan, kon Diva niet weerstaan. Als ik vanaf nu Diva gedrag vertoon weten jullie hoe het komt. Dit was wel echt de afsluiter van mijn aankoopreeks.
Ik vind hem zwaarrrrrr. Hij klinkt geweldig, maar mijn pc is al een flink aantal jaar oud. Dat weerhoudt me toch van kopen. Ik heb Synapse The Legend en die klinkt ook geweldig. Die kostte laatst maar 50 euroToch maar n Diva aangeschaft voor n mooi prijsje.. Lekkere synth hoorrrrrr
En ja, ik kom ook om in de softsynths, maar deze stond al even op mijn wishlist..![]()
Hij is zwaar idd, ik heb mijn Buffersize maar 2048 gezet om alles nog fatsoenlijk te laten afspelen.Ik vind hem zwaarrrrrr. Hij klinkt geweldig, maar mijn pc is al een flink aantal jaar oud. Dat weerhoudt me toch van kopen. Ik heb Synapse The Legend en die klinkt ook geweldig. Die kostte laatst maar 50 euro![]()