Zoals gezegd: ik wil best wel een en ander testen.Zeker als het niet gereproduceerd kan worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoals gezegd: ik wil best wel een en ander testen.Zeker als het niet gereproduceerd kan worden.

Ik was iets te vlug. Op mijn Mac desktop gaat het goed, maar op de iPad kan ik niet skippen. Op m'n iPhone gaat het dan wel weer goed.Geen idee nog.
Hi,Ik heb hier een post gewijzigd en het mp3 bestand in de rekst van de post gezet in plaats van als bijlage toegevoegd. Zou je eens willen kijken hoe het b estand nu wordt afgespeeld?
![]()
Dr van Lansberg - No Control
Waarde luisteraar, Afgelopen jaar heb ik maar liefst 2 tracks afgerond. Toe maar weer. Voordeel is dat de keuze voor de inzending een stuk eenvoudiger te maken was dan tijdens voorgaande edities. Dit jaar presenteer ik u No Control, een trackje op 120 BPM waar ik me normaal gesproken ergens...www.synthforum.nl
Ik heb de tracks voor de contest 2020 nu allemaal aangepast waardoor ze in de post zelf kunnen worden afgespeeld.Erg jammer dit allemaal, want ik wilde net het beluisteren van de contest afronden.
OK, dank voor de update en effort voor het uitzoeken.Nee. De gebruiker moet de discipline hebben om een mp3 bestand niet alleen te attachen, maar ook te inserten in zijn/haar post.
Had hetzelfde probleem in Firefox maar nu werkt het goed op de pc en de smartphone.Ik heb de tracks voor de contest 2020 nu allemaal aangepast waardoor ze in de post zelf kunnen worden afgespeeld.

Die had ik over het hoofd gezien. Excuses.O ik zie dat het probleem is alleen bij de eerste inzending van 1V/oct.