Afgehandeld Mp3 bestanden spelen niet de gehele track in Safari op Macbook Pro

Ik heb hier een post gewijzigd en het mp3 bestand in de rekst van de post gezet in plaats van als bijlage toegevoegd. Zou je eens willen kijken hoe het b estand nu wordt afgespeeld?

Gaat op mijn iPhone ook goed. dus als je de mp3 goed toevoegd krijg je een player die goed werkt.

Probleem zit hem in hoe een attachment door het forum wordt aangeboden als je erop klikt. Blijkbaar heeft Safari meer info nodig dan andere browsers om player met de juiste opties te tonen. Volgens mij zit dat echt in de broncode van de forum software, tenzij het toevoegen van een bestand een plug-in is ofzo. Dat is overigens een educated guess ;)

Ik heb hier een post gewijzigd en het mp3 bestand in de rekst van de post gezet in plaats van als bijlage toegevoegd. Zou je eens willen kijken hoe het b estand nu wordt afgespeeld?

Hi,

Bij mij werkt dit nu op deze manier.
Dus voor "Safari" op Mac Book Pro werkt het als je de mp3 op een andere manier erin plakt. Wat mij betreft werkt het nu goed :okdan:
Hopelijk kan je nu eenvoudig alles van de contest en nieuwe tracks zo omzetten dat het werkt. maar dat zal wel een werkje zijn!?

Note: En ik zie nu ook de smilies weer. Top, thanks.

gr,
Paul

Bestaande mp3 bijlages kunnen we helaas niet inserten zonder ze eerst zelf te downloaden. Dat is echt eenm heel fors karwei. Misschien is dit leuk voor iemand als strafopdracht.

Maar kan het nu wel zo ingesteld worden dat het vanaf nu wel zo gaat werken? Voor nieuwe uploads bedoel ik?
Of is dat al het geval?

Bedankt voor alle moeite! Ik heb vanmiddag al het beluisteren afgerond, nota bene in Internet Explorer in Windows 7... Gelukkig is de oplossing nu vertrouwd, want hetzelfde als een nummer toevoegen aan de draad 'Tracks'.

Nee. De gebruiker moet de discipline hebben om een mp3 bestand niet alleen te attachen, maar ook te inserten in zijn/haar post.
OK, dank voor de update en effort voor het uitzoeken.

Toch nog n korte vraagje/ideetje...
En als er nu voor gezorgd wordt dat er alleen een "insert" kan plaatsvinden en "geen" attachment, kun je het zo dan niet uitsluiten dat het misgaat?
Of heb je de mogelijkheid om te attachen in bepaalde gevallen nog steeds nodig?

Mja, die had ik weggehaald ivm de migratie. Ik had verwacht dat we daar veel meer tijd aan kwijt zouden zijn (Go Techteam!). Nu ik dus tijd over heb, kan ik m'n bijdrage wellicht terugzetten.

Back