Das toch nicht normal

ano090422

Gedeactiveerd account
in de ban

Zeer puik staaltje werk.

Ha ha ha

Nou ja. Het is weer eens wat anders, aangezien jullie van mij natuurlijk hoogstaande composities gewend zijn.

:verkoght:

In de hoofdrol. De ACL Sinfonion, Erbeverb, welgeteld 1 noot door de Model D. Nu ga ik slapen. Doeg.

botssssss, dit komt heel lekker door in de koptelefoon. Schrok me wel de tering, blijkbaar werk ik zelf op een lager volume ;)

Anywayssss, waar is de rest van de track?

Ha dank. @kobuz ik zal er komende week es een uurtje voor proberen vrij te maken. Laatste stuk moet er sowieso uit, ik heb wel wat ideetjes. To be continued. Hoop ik dan.

Klinkt lekker. Doet me een beetje denken aan Danny Breaks, weet niet of je dat kent. Is eigenlijk een Drum&Bass producer maar heeft ook dit soort tracks gemaakt. Erg cool!

Phet!

Ik zou rond 1:30 even het loopje er uit halen als de dikkere percussie er in klapt. Precies toen begon hij me te irriteren en zo te zien jou ook aangezien je toen ff geen meer had in de track.

leuk leuk
maar fuck maat dat staat luid 8D

en die rembo en rembo tja dat is lachen niet waar

Haha! Misschien ga ik er nog ff mee aan de slag. En kwa luid - die API 1608 heeft eindeloos veel headroom. Niet grappig.

maar nu eerst ff de föhn kijken

Apart, ik kan de track niet beluisteren. Krijg al dagenlang steeds melding van Soundcloud dat de pagina niet gevonden kan worden.

Back