Gek op zingen

Barbara1

Nieuwkomer
Hallo allemaal,
Ik ben Barbara en hou van zingen. Ik zit in een koor gericht op Indonesische liedjes. Daarnaast zing ik met een zangpartner en zouden in januari starten met een band. Onze muziek keuze is breed. Van country tot pop tot.. noem maar op. Mijn favoriete muziek is Soul en R&B, oude en hedendaagse.
Jammergenoeg is ons plan om met een band te beginnen on hold gezet door de Corona. De locatie die we als oefenruimte zouden gebruiken, mag nog niet open voor dit soort dingen.
Maar.... niet getreurd dachten wij...we gaan over op Jamulus. Dit is de reden dat ik op dit forum ben gekomen. Dus bij deze.

Ik moest Jamulus even opzoeken, maar lijkt me een leuke applicatie.

Volgens mij hebben we niet zoveel zangers/zangeressen op het forum. Mooie aanvulling :). Zing je ook op verzoek van leden iets in bij de tracks die zij geproduceerd hebben?

Ik moest Jamulus even opzoeken, maar lijkt me een leuke applicatie.

Volgens mij hebben we niet zoveel zangers/zangeressen op het forum. Mooie aanvulling :). Zing je ook op verzoek van leden iets in bij de tracks die zij geproduceerd hebben?
Het is een leuk programma maar... Ik heb problemen met het geluid. Naast Jamulus moet je ook een ondersteunende programma hebben voor je geluidsweergave. Dat is Asio4all. Probleem bij het downloaden... Ik krijg alleen een instructie handleiding in het Engels en anderen kunnen mij wel horen maar ik hoor niemand. Daar zit 'm de knijp. Wat doe ik fout of wat zou een goed alternatief zijn voor Asio4all. Of... HELP! 😄

Het is een leuk programma maar... Ik heb problemen met het geluid. Naast Jamulus moet je ook een ondersteunende programma hebben voor je geluidsweergave. Dat is Asio4all. Probleem bij het downloaden... Ik krijg alleen een instructie handleiding in het Engels en anderen kunnen mij wel horen maar ik hoor niemand. Daar zit 'm de knijp. Wat doe ik fout of wat zou een goed alternatief zijn voor Asio4all. Of... HELP! 😄
En ik ben bereid om in te zingen voor anderen.

welkom!! ik ken jamulus niet. ten eerste;

1. gebruik je de ingebouwde soundcard van pc/laptop?
of 2. gebruik je een aparte soundinterface.

bij 2. dan hoef je géen asio4all te installeren (behalve bij heel goedkope interfaces..), gebruik je asio driver van de soundinterface. wel deze driver kiezen in jamulus, en de juiste input en output

bij 1. ze kunnen jou wel horen, maar jij hoort niemand..

er is een video, wel in engels; wellicht dat die helpt, maar het gaat om dat je de juiste inputs en outputs kiest in asio4all én jamulus. wellicht even een foto plaatsen van én je instellingen van asio4all en je instelling (audio instelling) van jamulus. dat lijkt me het meest handige.

een zangeres op het forum, ik weet nu al hoe de beroemde syntforum contest vorm gegeven gaat worden, je zult geen stem meer overhouden... (ik heb het geluk dat ik zelf zing, of wat er voor doorgaat én ken een zangeres..)

welkom!! ik ken jamulus niet. ten eerste;

1. gebruik je de ingebouwde soundcard van pc/laptop?
of 2. gebruik je een aparte soundinterface.

bij 2. dan hoef je géen asio4all te installeren (behalve bij heel goedkope interfaces..), gebruik je asio driver van de soundinterface. wel deze driver kiezen in jamulus, en de juiste input en output

bij 1. ze kunnen jou wel horen, maar jij hoort niemand..

er is een video, wel in engels; wellicht dat die helpt, maar het gaat om dat je de juiste inputs en outputs kiest in asio4all én jamulus. wellicht even een foto plaatsen van én je instellingen van asio4all en je instelling (audio instelling) van jamulus. dat lijkt me het meest handige.

een zangeres op het forum, ik weet nu al hoe de beroemde syntforum contest vorm gegeven gaat worden, je zult geen stem meer overhouden... (ik heb het geluk dat ik zelf zing, of wat er voor doorgaat én ken een zangeres..)

Ik ga het met m'n zangmaatje uitprtobetrn. Alvast bedankt

Welkom op het forum Barbara. Ik ben zelf altijd opzoek naar vocalisten dus als je een keer iets met electronische muziek wil doen, stuur me een berichtje.

Back