• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht befaco knurlies

Prijs
15 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

colette

Ingeburgerd
in de ban
ik heb een zakje befaco (?) knurlies (??) over. ze komen uit een arturia rackbrute, maar eerlijk gezegd heb ik niet kunnen vinden wat de maat is. (alle specs van de rackbrute vind ik onine, behalve de maat van de schroefgaatjes.)

ze passen ook in mijn doepfer (3MM) maar ik heb het gevoel dat ze daar toch wat ruim inzitten, ook al zijn ze prima vast te draaien. ze zouden best eens 2,5mm kunnen zijn. maar misschien zie ik spoken, na al dat thuis zitten met een wit wijntje.

anyway - ik heb ze over (en kom trouwens een stuk of 10 3mm schroefjes tekort). als iemand er blij van wordt, zou dat mooi zijn.

eventueel kan ik wel wat blauwe doepfer patchkabeltjes gebruiken, als iemand die toevallig over heeft?! de prijs heb ik maar wat ingevuld, een paar kabeltjes en/of schroefjes zou ik fijner vinden.

het zijn er trouwens iets van 88 of 98, zoiets.

Attachments

• knurlies.jpg
    knurlies.jpg
    184,8 KB · Bekeken: 182
Back