klinkske
boeketje voor de vrouw
Ik draag sloefen 
Achterkant vrij om water te kunnen dweilen als de ramen lekken…

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Die ga je dichtmaken toch? Misschien 1 raam ombouwen tot bunker vlucht hole met dikke stalen deur met lucht vent.Ik draag sloefen
Die had ik op de vorige locatie. Het gangpad is te smal tussen de meubels. Bovendien is er altijd kans op water in een kelder en is dan enkel vervelend dweilen. Je hebt namelijk nog vents ook. En ja ik heb al vanalles meegemaakt qua water hier. Daarom staan er bepaalde zaken op pootjes, op t laagste punt vd vloer en geen meubels zoals de zaor (spaanplaat) daar, want dat is zeker overwogen. Ik heb meer water via de vents die hoger zitten dan de ramen, de pompen deden altijd hun werk aan de buitenmuren. Als t echter enorm regent is de vent een waterval. Maar ook dat heb ik aangepakt, maar perfect onder de grond is een utopie tenzij je het industrieel aanpakt en dan nog is n stroompanne bingo.Een paar mooie Perzische tapijtjes zouden niet misstaan![]()
super handig. Als de meubels 60 cm verder opschuiven tegen de muur zonder ramen to be, moet ik langere armen hebben om aan de racks te kunnen. En worden de dwarse jaspers vast weer breder. Het is mooi zo. Gekker kan altijd. Ik heb besloten wat te milderenOndertussen zijn de kelder ramen verdwenen en werd de muur geschilderd. Vermits ik 50% vd studio had weggeborgen had ik nu een nieuwe situatie: een heel groot werkblad om eens wat losse speeltjes op te plaatsen.
Nu merk ik jammer genoeg dat ik toch de mogelijkheden van de patchbay (fx) mis en de grote mixer. Ik wou eigenlijk wachten tot de zomer van 2026 om alles terug te plaatsen, met nieuwe inzichten enz maar merk vooral dat ik helemaal niks doe momenteel omdat ik geen zin heb in die losse...
Wow dat is al ff geleden...
Ondertussen werd half de studio afgebroken, zijn de kelderramen weggesmeerd met beton en terug opgebouwd. Maar anders.
Ik ben gek op chaos. En ik zit zo graag tussen al die dingen te piekeren puzzelen enz...
O en ik hou heel erg van kabelnesten - er is een gangpad met reden want die boel uitvlooien is deel van de hobby.
Bekijk bijlage 3874272
De herbouw dus nu de ramen weg zijn (witte muur eh)
Bekijk bijlage 3874271
En ook dat...
Met was Jaspers, een oude tafel, een stuk werkblad, mijn versterker rack uit DJ verleden en wat piekeren werd het hoekje compacter, kan ik platen spelen, en heb ik 6 synths en wat fx klaar. Met marge om uit te breiden. De Adam's zijn weer aanwezig, en de topkasten en n oude fullrange speaakerkast die dient voor t laag vanaf de actieve antieke DJ amps.
Waar de stofkap vd Technics rust kan eventueel nog een synth slapen. Ik denk aan een dx7 of euh dat ongewenst weeskindje van...