Stel, je hebt 7500 euro om ergens op kapot te meppen, wat wordt 't?

Dump het in bitcoin, wacht 3 jaar, en misschien kun je er je huis van afbetalen / een nieuwe studio laten bouwen die wél akoestisch behandeld is.
Haha, deze comment herinner ik me nog. BTC prijs was die dag $55119. Vandaag is die $112058, dus meer dan 100% hoger dan toen. Dan had je mooi €15.000 gehad om vandaag op iets stuk te slaan. :D

(Disclaimer: bovenstaande is geen beleggingsadvies. Stop geen geld wat je niet kunt missen in crypto).

Ik zou in ieder geval een Arturia MatrixBrute kopen - zit een mooie sequencer in die live te gebruiken is - en wellicht nog wat Roland en Yamaha synths erbij.

Haha, deze comment herinner ik me nog. BTC prijs was die dag $55119. Vandaag is die $112058, dus meer dan 100% hoger dan toen. Dan had je mooi €15.000 gehad om vandaag op iets stuk te slaan. :D

(Disclaimer: bovenstaande is geen beleggingsadvies. Stop geen geld wat je niet kunt missen in crypto).
en terwijl je 3 jaar vervelen :) of verkocht toen ze dik laag stonden omdat je vd angst niet kon slapen

In welk land woon jij alweer? Want t klopt niet :)

In het nieuwe regeerakkoord 10% als je binnen crypto blijft en 33% als je zou omzetten naar cash. Dus niet de helft maar dicht genoeg. Ik wil ook wel een derde van andermans risico, enkel als het positief uitdraait.

met n vrijstelling van x euro per persoon. Dus gehuwd is * 2 vrijstelling
Je moet al flink winst maken als gewone man om zwaar belast te worden.
En crypto kunnen ze niet zien dus hoeveel gaan er dat invullen?

Back