OORzaak
Hangend lid
Love Hultén MDLR-37, Beautiful Folding Modular Synthesizer
Love Hultén MDLR-37, two popular Korg synths, a Meris ENZO pedal & two Eurorack modules meet in a Synthesizer modification.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Leuk dat je aan me denkt!! Stiekem zit ik er al een tijdje over na te denken, ik heb het zelf ook nodig... Al staat dit ontwerp vanwege tijdgebrek even in de koelkast.@Iwanw : Misschien iets om te bekijken of je ook zoiets kan maken? Lijkt me wel wat als je een compacte setup hebt met wat Volca's en dat soort klein spul, om het gemakkelijk te kunnen vervoeren/opbergen. Wellicht een gaatje in de markt?![]()
Wat zou zoiets mogen kosten?Wel voor een wat mooiere prijs aub![]()
Wat zou zoiets mogen kosten?
Hoeveel verdien jij per uur?Geen idee om eerlijk te zijn, ben daar zelf eerlijk gezegd ook niet echt in geinteresseerd. Maar ik zag de prijzen van die kunstenaar en kon het niet laten daar iets over te zeggen![]()
Ik schaar mezelf er een beetje tussenin. Ben geen kunstenaar, maar ook geen fabriek. Prijs mag er dus ook tussenin liggen. Al zit ik wat prijs betreft dichter bij de fabriek dan kunst en voor de passie die ik erin stop is het weer andersom..Wat heeft dat er mee te maken? In ieder geval niet genoeg om duizenden dollars te betalen voor een houten kistje om een synth van een paar 100 euro heen. Hoe mooi en handgemaakt dat kistje ook mag zijn. Volgens mij moet je dit ook meer als kunst dan als consumenten product zien, dan betaal je sowieso nog wel meer dan een ‘uurprijs’. Volgens mij is het dan niet raar om tegen iemand die wel meer op consumenten gericht werkt (correct me if I’m wrong @Iwanw ) te zeggen: mag wel ietsje minder zijn.
het is niet mijn bedoeling geweest om het project naar beneden te halen, daarom ook een smilie erbij.