• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Minikorg 700 te koop

Prijs
850 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

renepela

Ouwe rot
Ik heb een goed werkende Minikorg 700 te koop. Het gaat hier om de allereerste synth van Korg. Hij heeft een heel mooi warm geluid en wordt o.a. veel gebruikt door Kitaro voor hele sfeervolle lead sounds.
De synth werkt perfect, maar hier en daar mist er een gekleurd stickertje op de bovenkant van de knoppen (zie foto).
Iets wat volgens mij heel simpel zelf te fixen is en verder geen enkele invloed heeft op het geluid.

De synth gaat weg omdat ik wat ruimte wil maken voor nieuwe spullen.

Ondanks dat ie niet heel groot is, is ie wel zwaar. Hij wordt dus niet verstuurd.

Attachments

• Minikorg 700.jpg
    Minikorg 700.jpg
    128,1 KB · Bekeken: 505
Prijsverlaging naar 800 euro.

700 euro. Wie maakt me los...

Schop

Wie maakt me los?

650 euro. Lager ga ik echt niet.

Schop

Er is toch wel iemand die dit heerlijk klinkende bakkie wil hebben?

Ik ben eventueel ook wel in voor een ruil.
De Behringer Deepmind 12 lijkt me wel een leuke synth. Ook een Behringer vc340 lijkt me leuk om te hebben.

Back