• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kawai Q80 sequencer (+ defecte Kawai K4)

Prijs
150 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen
Kawai Q80 in zeer goede staat. Komt zonder doos, adapter of opstart-disk.

De Q80 is moeilijk te vinden, en volgens sommigen is het 'ableton-in-a-box' door de flexibele manier waarop de sequencer omgaat met loop-lengtes en layers. Ik heb de sequencer na aanschaf nooit echt leren kennen omdat ik de opstart-disk en de adapter in een verhuis ben kwijtgeraakt. Als je naar deze advertentie kijkt weet je vast meer over de sequencer dan ikzelf.

Ik heb hier ook nog een triestige Kawai K4 synthesizer tegen de muur staan welke ik tijdens het schoonmaken iets te hard terug heb neergezet en daardoor tot mijn verwondering niet meer werkt. Het schermpje licht op maar verder gebeurt er niks. Ik ben vrij zeker dat, wat er ook gebeurd is binnenin, makkelijk te repareren is maar ik heb de kennis noch het geduld om uit te zoeken wat en hoe. Op mijn youtube kanaal (se7ense7) kan je ergens wel een filmpje vinden waarin ik de K4 gebruik. Ik vond de K4 heel fijn voor warme en ronde klanken, maar hij kan heel veel als je diep in de menus duikt. Het toetsenbord is het beste toetsenbord in mijn studio.

Ik ben ruimte aan het vrijmaken dus beiden mogen de deur uit.

De Q80 kan verzonden worden, de K4 niet.

Voor de prijs van de Q8 baseer ik me op enkele e-bay prijzen gaande van 200-350$. Ik ga de synthforum-traditie in ere houden en ik vraag (ongeveer) 2/3de van het gemiddelde daarvan.

Kawai Q80: 150€
Kawai K4 (defect): 50€

Back