• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Samson resolv A8 2x met aansluitmateriaal en nano patch+

Prijs
195 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

ThomasM

Nieuwkomer
Door een nieuwe woonruimte heb ik overcompleet, 2x Samson Resolv A8 studiomonitoren te koop. Gezien ze in een appartement gebruikt zijn, hebben ze nooit hard gestaan.
Als extra inbegrepen zijn aansluitmateriaal (2x stroom, 1x 3.5mm->2x6.3mm jack), 2x schuimen dempers en een nano patch + passieve volumeknop.
Ze hebben onder een plank gestaan waardoor de bovenkant van de speakers wat cosmetische plekjes heeft opgelopen. Dit is denk ik met een strijkbout weer netjes te maken, maar heeft geen invloed op de werking van de speakers.
Enkel ophalen, ik heb de dozen niet meer en vanwege het gewicht/afmetingen is het niet praktisch. Ook heb ik niets aan één van de onderdelen, vandaar dat alles in ééns kopen wordt gewaardeerd.

Richtprijs: €195,-

• frequentie respons: 40 Hz - 30 kHz ± 3 dB
  • woofer: 8 inch, (203mm) geweven carbonvezel woofer
  • tweeter: 1.25-inch (31.75mm) zijden koepel , ferro-vloeistof gekoelde tweeter
  • vermogen: lage frequentie 75 Watt, hoge frequentie 25 Watt RMS
  • crossover frequentie: 2.3 kHz, multi-pole filter
  • ingangen: ongebalanceerde RCA -10 dBv line level, gebalanceerde 6.3mm jack en XLR +4 dBu line level
  • behuizing: MDF, zwarte textured vinyl cover, pianolak voorzijde
  • afmetingen: 305x284x407mm (BxDxH)
  • gewicht: 11.4 kg

Attachments

• $_86 (1).jpeg
    $_86 (1).jpeg
    84 KB · Bekeken: 295
  • $_86 (2).jpeg
    $_86 (2).jpeg
    77,8 KB · Bekeken: 227
  • $_86.jpeg
    $_86.jpeg