Behringer Syncussion SY-1

SY1-2.jpg

Behringer lost foto's van een nieuwe clone:deze keer de Pearl Syncussion SY-1 die eraan moet geloven.

bron: Synthanatomy

SY1-1.jpg
SY1-3.jpg

Last edited by a moderator:
En ondertussen zijn we 2 maanden verder... Zag er naar uit dat een volgende lading tot 2025 op zich ging laten wachten. Musicstore mailt mij net dat de nieuwe verwachte leverdatum op 19 december valt. Ik hoop dat dit ook bij Thomann vervroegd wordt naar december want die prutsers in Keulen slagen er maar niet in om mijn bedrijfsgegevens toe te voegen aan mijn account.

Gezien het hier relatief stil is denk ik niet dat iemand anders hem in de tussentijd nog in ontvangst genomen heeft? ;)

En ondertussen zijn we 2 maanden verder... Zag er naar uit dat een volgende lading tot 2025 op zich ging laten wachten. Musicstore mailt mij net dat de nieuwe verwachte leverdatum op 19 december valt....
Dat hadden ze dan goed ingeschat!

Ik denk dat ik voor de syncussion een uitzondering ga maken op mijn 'niet behringer nieuw kopen' regel. Iets aan die sliders maakt het dat je supereasy minimale patroontjes kunt neerleggen lijkt me.
Wellicht begrijp ik je verkeerd, maar de sliders zijn geen “analoge sequencer step” zoals bijvoorbeeld bij de oude ARP sequencer.

Het zijn de verschillende parameters van sound en lfo en zijn zeker handig en optisch duidelijk :okdan:

Wellicht begrijp ik je verkeerd, maar de sliders zijn geen “analoge sequencer step” zoals bijvoorbeeld bij de oude ARP sequencer.

Het zijn de verschillende parameters van sound en lfo en zijn zeker handig en optisch duidelijk :okdan:

ahja, ja ik was het al weer beetje vergeten dat dat geen seq steps zijn, maar het principe blijft dat je wel heel snel handson dingen kunt neerzetten. :)

kan nooit lang duren voor ze in die behuizing met zo goed als die look een arp seq maken. Of was ie er al.

kan nooit lang duren voor ze in die behuizing met zo goed als die look een arp seq maken. Of was ie er al.
Hadden ze in een ver verleden als eens geshowed.

Attachments

• behrigner-1601.jpg
    behrigner-1601.jpg
    143,5 KB · Bekeken: 79
Back