Helemaal mooi! Ik ga hem dadelijk bestellen en een keer goed vergelijken met mijn originele Pearl. Als ie redelijk in de buurt komt, maak ik hoogstwaarschijnlijk de switch
En ondertussen zijn we 2 maanden verder... Zag er naar uit dat een volgende lading tot 2025 op zich ging laten wachten. Musicstore mailt mij net dat de nieuwe verwachte leverdatum op 19 december valt. Ik hoop dat dit ook bij Thomann vervroegd wordt naar december want die prutsers in Keulen slagen er maar niet in om mijn bedrijfsgegevens toe te voegen aan mijn account.
Gezien het hier relatief stil is denk ik niet dat iemand anders hem in de tussentijd nog in ontvangst genomen heeft?
En ondertussen zijn we 2 maanden verder... Zag er naar uit dat een volgende lading tot 2025 op zich ging laten wachten. Musicstore mailt mij net dat de nieuwe verwachte leverdatum op 19 december valt....
Ik denk dat ik voor de syncussion een uitzondering ga maken op mijn 'niet behringer nieuw kopen' regel. Iets aan die sliders maakt het dat je supereasy minimale patroontjes kunt neerleggen lijkt me.
Ik denk dat ik voor de syncussion een uitzondering ga maken op mijn 'niet behringer nieuw kopen' regel. Iets aan die sliders maakt het dat je supereasy minimale patroontjes kunt neerleggen lijkt me.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.