• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Korg PS60 Performance Synthesizer

Prijs
250 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Piheinz

Nieuwkomer
Aangeboden:
Korg PS60 performance synthesizer. Toffe sounds met o.a. (Elektrische) piano's, Rhodes, strings, orgels zoals vox en hammond, beroemde synth geluiden en veel meer! Meer dan 120 presets. Ook effecten zitten erop (reverb, delay, phaser, flanger, chorus, eq-bender). Mag (met pijn in mijn hart) weg voor een mooie prijs. Ik ga de overstap maken op een digitale / DM synth.

Altijd in de (rookvrije) studio gebruikt, de vorige eigenaar heeft we wel mee opgetreden. Synth werkt 100%. Powercabel is ingebouwd door de vorige eigenaar. De grote knop is verdwenen. Hier heb ik een nieuwe voor gekocht maar nog niet gemonteerd.. nooit gemist en gebruikt maar volgens mij is het de cutoff. Knob krijg je er bij uiteraard!

Eventueel verkrijgbaar met gigbag en/of standaard tegen meerprijs. Uitproberen kan in Utrecht! :)

Attachments

• $_86.jpg
    $_86.jpg
    89,1 KB · Bekeken: 244
  • $_84 (4).jpg
    $_84 (4).jpg
    26,9 KB · Bekeken: 218
  • $_84 (3).jpg
    $_84 (3).jpg
    25,4 KB · Bekeken: 222
  • $_84 (2).jpg
    $_84 (2).jpg