Apple tv: 6 delige docu Mark Ronson - oa reverb, distortion, synths, drumcomputer & more

klinkske

boeketje voor de vrouw
Was best fijn

apple tv kost je 5 euro voor n maand, pik dan ook de beastie boys docu mee

Heb het gezien. Leuke docu's. Verwacht er geen "ultimate guide to" van maar iets met zo af en toe een open deur intrappen enzo. Die Mark Ronson is wel een aardige vent. Als je nog nooit een synthesizer hebt gezien en geen idee hebt wat dat is dan is de aflevering over de synth wel leuk.

Hij ziet er best jong uit... en dave met een bril... ziet er oud uit. Zwijgen we nog over de BB

Hij ziet er best jong uit... en dave met een bril... ziet er oud uit. Zwijgen we nog over de BB
Ha ha, ja die Beasty Boys. Ik heb van ze een soort "BB vertellen hun levensverhaal" voorstelling op video gezien. Erg interessant. Helaas is Adam Yauch er niet meer om zijn kant van het verhaal te vertellen. Enne, als je Dave Grohl al oud vindt met zijn bril dan ga ik hier geen foto van mezelf posten, ha ha!

Ligt zeker aan mij maar ik heb het uitgezet.
Vond die Ronson maar erg respectloos naar bv Roger Linn.
Roger linn was heel enthousiast vriendelijk etc en bij de Ronson kon er geen mini glimlachje of iets vanaf.
Wat een kwal.
Bij al zijn gasten. Alleen bij premier iets van een klein enthousiasme.

Verder zelfde verhaal wat al duizend keer voorbij is gekomen.

Dacht leuk mischien iets nieuws..
Hele aflevering over autotune......

Mja Ronson staat vaak wat opzij te kijken. Wat fotogeniek te wezen. Ik kon t ondanks toch waarderen. Reverb oa was wel tof

Back