Open Verzamelplek Synthforummuziek met betaalmogelijkheid

BlackEyed

Geschoren lid
Kan er een verzamelplek met betaalmogelijkheid komen voor alle muziek?

We hebben al een Spotifylijst wat al handig en leuk is, maar vaak wil ik iets kopen van de artiest.

Of in de gevraagde template voor een nieuw nummer het toevoegen van bv een Bandcamp-link, zodat betalen makkelijk gemakkelijk gemaakt wordt.

Kan er een verzamelplek met betaalmogelijkheid komen voor alle muziek?

Als een lijst met de Bandcamp pagina's van SF leden?

Of in de gevraagde template voor een nieuw nummer het toevoegen van bv een Bandcamp-link, zodat betalen makkelijk gemakkelijk gemaakt wordt.

Bedoel je het toevoegen van een custom veld bij het Tracks forum waarin leden een link kunnen achterlaten naar de track op Bandcamp?

Sorry, zelfs na 3 bakken koffie ben ik nog niet helemaal wakker :). Waar zou die link dan geplaatst moeten worden? Als je een track post kun je er nu al voor kiezen om in de beschrijving een link naar bijvoorbeeld Bandcamp te posten. Het staat je vrij dat te doen. Maar misschien is dit niet wat je bedoelt?

:)

Niet iedereen post naar Bandcamp. Vaak zie je een song rechtstreeks op Synthforum geplaatst worden.

Ik realiseer me alleen nu pas dat iedereen het natuurlijk ook op Bandcamp kan zetten of een PayPal-link kan toevoegen.

Dat kan inderdaad. Het is ook mogelijk om die link in een custom veld te plaatsen als we die zouden definiƫren. Net als in de marktplaats zou dat boven de post een regel verschijnen waarin de betaallink is opgenomen. Ik gooi het in de groep als dat een mooie oplossing zou zijn.

Back