Stardust 201 plugin is Cherry Audio’s take on the Roland Space Echo, $19 intro

OORzaak

Hangend lid
sd201_orange_nofrm2_lg.png

Wou hem net posten,

Nu in de aanbieding op plugin boutique voor 17,15 euro (normaal 25,20 euro)

Heeft iemand hem al uitgeprobeerd? Ervaringen?

Heeft iemand hem al uitgeprobeerd? Ervaringen?

Voor 17 euro is dit een aanrader. Ik heb echter al Outer Space en Space Delay, al klinkt Stardust-201 toch weer een beetje anders. En hij heeft naast de chorus ook een leuke tape stop functie. De reverb klinkt overigens behoorlijk anders en daar ben ik eerlijk gezegd niet zo weg van. Maar Stardust-201 is zeker het uitproberen waard.

Ik heb natuurlijk al een hoop delays, maar kon deze niet weerstaan voor de prijs. Even zitten freaken en vergelijken met de Presonus Analog Delay en Surrealmachines Modnetic. Deze heeft weer een compleet ander karakter en een hoop mogelijkheden: prachtig stereo, extreme feedback zonder dat het gruis wordt (tenzij je echt wil). Weer een no-brainer aanschaf van CA. Vergelijken met een vintage Space Echo kan ik helaas niet =(

Heb hem ook maar aangeschaft, outer space stond ook op mijn verlanglijstje maar er komt maar geen korting, of ik heb het net weer gemist.

Heb hem ook maar aangeschaft, outer space stond ook op mijn verlanglijstje maar er komt maar geen korting, of ik heb het net weer gemist.

Kortingen van ca. 35% zijn er toch meerdere malen per jaar. En tweedehands is hij vaak nog een stuk goedkoper. Dan heb je wel een Space Echo plugin met meer mogelijkheden. Maar die Stardust-201 biedt wellicht al genoeg voor de meeste gebruikers.

Voor niet eens een groot bedrag heb je de remake van Roland, ik kocht 2 jaar terug de RE-20 van Boss voor 110 euro tweedehands.

Back