Hallo! Ik ben Vincent

Vincent010

Nieuwkomer
Hallo!

Al sinds mijn tienerjaren op en af bezig met muziek luisteren en maken. Qua muzieksmaak ben ik een alleseter, maar heb een voorkeur voor elektronica en jazz/rock. Eno, Bowie, IDM, Boards of Canada, Zappa, Synthwave, Miles Davis, latere Radiohead etc

Muziek maken doe in twee smaken: vrij traditioneel zang + piano enerzijds en abstracte elektronische klanktapijtjes anderzijds. Medio 2020 (opnieuw) begonnen met het opbouwen van een homestudio wat veel te snel uit hand is gelopen met een Eurorack modular (Vinnie's Nice Rack v4.4), Behringer K2, Neutron en DrumBrute. En een Korg Opsix, Yamaha TG-77 en Nord Piano 4 voor polyfone duties

IMG_8036.jpeg

Op het forum wil ik inspiratie op doen, nerden en hopelijk nog wat handelen in synths en modules :)

groeten, Vincent

voor een bende Nerds bijeen te vinden ben je hier wel aan het goede adres :dubbel:, welkom!!

Goeiesnorkels Vincent!

Lekker, die Eurorack Bigsky! Heb hem gelijk opgezocht, is dit hem? Strymon BigSky Eurorack Module - More marching machines :D Werkt dat goed kwa CV? Heb je ‘m zelf gemodded of..?

Oh ja en welkom!
Oei neen, in dat hoekje heb ik een Nightsky gepropt. Gewoon het pedaal :-). Deze leek er het beste op om m’n rack netjes te maken in Modulargrid.

De Nightsky kan ik overigens prima met cv to midi moduleren via de Hermod, maar dat is wel knap bewerkelijk om in te regelen.

Nice, thanks! Ik ben bezig met een verhuizing van een eurorack monster doos naar 6 ACL doosjes. Als dat eindelijk achter de rug is duik ik toch eens wat dieper die Nightsky in (had hem in een GAS bui gekocht, maar heb hem nog niet echt quality time gegeven). Thanks, interesting! En mooie set-up! ..kunnen we ergens iets van je horen??

Hallo!

Al sinds mijn tienerjaren op en af bezig met muziek luisteren en maken. Qua muzieksmaak ben ik een alleseter, maar heb een voorkeur voor elektronica en jazz/rock. Eno, Bowie, IDM, Boards of Canada, Zappa, Synthwave, Miles Davis, latere Radiohead etc

Muziek maken doe in twee smaken: vrij traditioneel zang + piano enerzijds en abstracte elektronische klanktapijtjes anderzijds. Medio 2020 (opnieuw) begonnen met het opbouwen van een homestudio wat veel te snel uit hand is gelopen met een Eurorack modular (Vinnie's Nice Rack v4.4), Behringer K2, Neutron en DrumBrute. En een Korg Opsix, Yamaha TG-77 en Nord Piano 4 voor polyfone duties

Bekijk bijlage 3815389

Op het forum wil ik inspiratie op doen, nerden en hopelijk nog wat handelen in synths en modules :)

groeten, Vincent
Welkom leuke set up!

Back