OORzaak
Hangend lid
The JD-800 Software Synthesizer is Here!
Authentic recreation of the Roland JD-800 synthesizer in a modern software instrument.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe doe je dat overschakelen? Heb nu 2 instrumenten geclaimed tr-808 en tr-i09
Als ik het goed heb, kun je op die manier dus wel makkelijk alle plug-out synths naar je System-1/8 sturen met enkel een Pro abonnement. Eenmaal in je hardware, blijft ie erin (mits je hem niet in Demo mode hebt opgestuurd). Heb al een hele tijd Ultimate, maar denk dat als mijn jaar abo voorbij is, ik ga "downgraden" naar Pro.Als je in de Roland Cloud app in de bibiotheek kijkt naar de Legendary instrumenten, zie je onder de kolom toegang bij elk instrument een schuifje staan met 'Pro Access'.
Daarvan kun je er naar keuze twee van activeren.
Voor de duidelijkheid, dat is dus geen lifetime key.
Op het moment dat je één of twee andere instrumenten selecteert staan de de gedeselecteerde instrumenten nog steeds op de je computer, maar in demo mode en zullen dus elke paar seconden ruis voortbrengen.
Ja,dat is dat ik bedoelde, alleen wist ik niet dat je er 2 kunt activeren, is dat na een bepaalde periode?Voor de duidelijkheid, dat is dus geen lifetime key.
Op het moment dat je één of twee andere instrumenten selecteert staan de de gedeselecteerde instrumenten nog steeds op de je computer, maar in demo mode en zullen dus elke paar seconden ruis voortbrengen.
Ja,dat is dat ik bedoelde, alleen wist ik niet dat je er 2 kunt activeren, is dat na een bepaalde periode?