Muziekmakert
Nieuwkomer
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nice om te horenFL (extra soundpacks) en S1 met extra audio packs uitbreiding. Vind standaard S1 veel samples missen en een beetje kaal en saai, zeker een dure pluging die ik had gekocht maar mist samplesErg goed!
Waarmee heb je het gemaakt?
bedankt voor je mening. Zal ook aan speakers liggen waar je het op draait of het nou op 20inch is of 4 inch met softpads er onder en achter de speakers zonder extra sub, etc... Gebruik 2 monitors o.,aCheck je mix balans ...want de low end is veels tehard en ook muddy....vooral doordat je kick en bass teveel frequency overlap hebben.
Nee je bent niet de enige. Het schuurt aan alle kanten. Is misschien de bedoeling, maar het klinkt mij harmonisch niet in orde. Rond 1:45 gaat de loop die schuurt eruit en komt er een geluid bij wat meer past.Fantastische sounds, mix klinkt ook strak, ik doe het je niet na, maar eh...
Hoort nou niemand dat de noten van de verschillende melodielijnen helemaal niet bij elkaar passen? De helft lijkt in een andere toonsoort te zitten ofzo. OF ligt dat allemaal aan mij?
Misschien zit er wat detune op de bass synth?Nee je bent niet de enige. Het schuurt aan alle kanten. Is misschien de bedoeling, maar het klinkt mij harmonisch niet in orde. Rond 1:45 gaat de loop die schuurt eruit en komt er een geluid bij wat meer past.
Dat is niet wat ik hoor. Ik bedoel dat de noten die gespeeld worden (in ieder geval in het eerste stuk) gewoon niet bij elkaar passen. Eigenlijk wat Jason31 ook al schrijft. Misschien dat de gebruikte samples in een andere key staan.Misschien zit er wat detune op de bass synth?