Hoi ik ben nieuw

Droomprins

Nieuwkomer
Hoi ik heet David,

Ik heb voor mijn verjaardag een td-3 gekregen en hij bevalt ontzettend goed! Ik ben opzoek naar meer gear en tips omdat ik DAWs niet helemaal mijn ding vind. Ik ben op dit forum beland voor vragen en voor aanbod van gear.

Hopelijk tot in de threads!

Welkom! :)

Opvallend veel mensen hier op het forum uit Nijmegen, trouwens. Er zitten kennelijk muzikale vitaminen bij jullie in het water ofzo. ;)

Welkom. De 303 (waar jouw TD-3 een kopie van is) is een klassieker.

Als je gaat vragen wat voor gear nog meer iets voor je zou kunnen zijn zou je kunnen aangeven wat voor muziek je graag maakt/luistert en wat je budget ongeveer is. De TD-3 is een v/d leukste synths maar ook de aller-goedkoopste. Hou er rekening mee dat een leuke synth minimaal 300 Euro kost. De meeste hier zullen zeggen dat je eigenlijk meer geld dan dat moet sparen.

Welkom op het forum!
Je zal hier vast iets van je gading vinden als je wat gear zoekt.
Zoals @MeneerJansen al aangeeft; vertel wat je wilt en wij vertellen wel hoe je je geld kan uitgeven. ;)

Ja nijmegen de beste!!!!

Heel lief voor alle hulp die aangeboden word. Ja de td-3 is niet voor niks ben natuurlijk acid fan en de sound past in meer muziek goed en vind het een super ding!

Ik was zelf eerst aan de RD-8 aan het denken betaalbaar en 808 altijd goed. Nu denk ik dat ik een digitakt wil. Heb die uitgeprobeerd bij een maat met klein lesje van hem. De mogelijkheden zijn eindeloos en classic 808 kick en drums kunnen ook als samples worden ingeladen natuurlijk. Ook denk ik dat dit een apparaat is waar ik heel lang zoet mee ben, ook vind ik programmeren erg leuk en daar is de sequencer fantastisch voor! Ik wilde hier ook post maken om m 2de hands te kopen had geen geluk op MP.

Back