• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Nova Desktop

Prijs
300 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

JSA

Stamgast
Deze mag weg voor 300,-

Werkt perfect, heeft wel wat gebruikers sporen wat niet gek is gezien de leeftijd (stukje verf eraf rechts onder parts edit level knop)

De data encoders (naast het display) hebben het bekende encoder probleem. Soms wat meer dan anders. Vandaar deze schappelijke prijs. Kan eenvoudig vervangen worden mocht dit de synth voor het leven voor je worden 😁

Heb deze zelf recentelijk aangeschaft. Reden van verkoop: naast mijn Virus is deze overbodig.

Je kan er voor een groot gedeelte dezelfde sounds op maken maar dan houd ik toch liever mijn virus.

Attachments

• 9A5F3C93-AD80-43E9-ADFA-13FE510113E2.jpeg
    9A5F3C93-AD80-43E9-ADFA-13FE510113E2.jpeg
    209,1 KB · Bekeken: 256
Back