Beste jongens en meisjes,
Ik ben Sammy, 30 jaar en via een maat van me ben ik hier binnen gewandeld.
Zelf speel ik gitaar (al een jaar of 1
dus als iemand gitaar partijen nodig heeft wil ik ze met liefde en plezier inspelen.
Voor de rest heb ik een beetje hardware maar nog niks serieus. Ik heb tot op heden alleen een Korg monologue. Ik wil het wel gaan uitbreiden. Zo ben ik langzamerhand in de hardware void aan het vallen.
Maar wat ik vooral wil doen zijn producten voor in de studio maken voor jullie. Bijvoorbeeld die synth plankjes en 19' kisten. Vraag het me maar. Ik doe het voor de hobby.
Ik ben Sammy, 30 jaar en via een maat van me ben ik hier binnen gewandeld.
Zelf speel ik gitaar (al een jaar of 1
dus als iemand gitaar partijen nodig heeft wil ik ze met liefde en plezier inspelen.Voor de rest heb ik een beetje hardware maar nog niks serieus. Ik heb tot op heden alleen een Korg monologue. Ik wil het wel gaan uitbreiden. Zo ben ik langzamerhand in de hardware void aan het vallen.
Maar wat ik vooral wil doen zijn producten voor in de studio maken voor jullie. Bijvoorbeeld die synth plankjes en 19' kisten. Vraag het me maar. Ik doe het voor de hobby.
Als je maar lang genoeg rondhangt hier op SF dan zal dat uitbreiden waarschijnlijk wel gaan lukken....genoeg hardware liefhebbers hier om inspiratie op te doen 

Ben benieuwd naar je skills.