Muziekgekkie en meubelmaker meldt zich

Sammy

Nieuwkomer
Beste jongens en meisjes,

Ik ben Sammy, 30 jaar en via een maat van me ben ik hier binnen gewandeld.

Zelf speel ik gitaar (al een jaar of 18) dus als iemand gitaar partijen nodig heeft wil ik ze met liefde en plezier inspelen.

Voor de rest heb ik een beetje hardware maar nog niks serieus. Ik heb tot op heden alleen een Korg monologue. Ik wil het wel gaan uitbreiden. Zo ben ik langzamerhand in de hardware void aan het vallen.

Maar wat ik vooral wil doen zijn producten voor in de studio maken voor jullie. Bijvoorbeeld die synth plankjes en 19' kisten. Vraag het me maar. Ik doe het voor de hobby.

Welkom Sammy! :biertje: Als je maar lang genoeg rondhangt hier op SF dan zal dat uitbreiden waarschijnlijk wel gaan lukken....genoeg hardware liefhebbers hier om inspiratie op te doen :D

Misschien een brutale vraag, maar heb je toevallig wat foto's van meubels of kisten die je hebt gemaakt? Ik vind dat wel interessant....zit zelf te denken aan een custom meubel voor mijn Korg MS-spullen namelijk :)

Welkom:baco: Ben benieuwd naar je skills.

Welkom Sammy.
Heb zelf ook wat jaren aan meubelmaken gedaan dus leuk om te lezen en ben wel benieuwd wat voor dingen je maakt?
Ik heb nog een doos vol met jaargangen Fine Woodworking liggen die naar het oud papier gaan maar als je ze wilt dan kan ik ze binnenkort tegen verzendkosten naar je opsturen?
Stuur me bij interesse een persoonlijk bericht.

Heey jongens! Wat een fijn warm welkom hier! Wie benieuwd is naar mijn skills als gitarist, stuur me even een berichtje met je track en zeg even wat je graag wil horen en ik zal mijn best doen.

Betreffende het maken van kastjes/klein studio spul even een toelichting: ik woon midden in de binnenstad. Als ik grote meubels maak moet ik een halve kilometer met zwaar materiaal slepen. Niet zo tof. Maar mocht je een rack/plank/kist voor je synth ofzo wil, da's allemaal te doen. Bericht mij maar! We komen er wel uit.

Ps ik heb tot op heden tafels, speakerkasten, gitaarbodies, woonkamer kasten en tv meubels gemaakt. Momenteel werk ik als traprenovatiemonteur, binnenkort timmerman

Welkom

Back