bensynthloos
Ingeburgerd
ik ga mezelf maar eens verwennen met kerst, dus als er iemand af wilt van zijn jupiter 8? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

tnx, maar ik zet al mijn geld nu op de 8 hopelijkHier staat alvast een JP4 die je zocht.
![]()
Roland Jupiter 4
te koop is mijn Roland Jupiter 4. Gebruikte synth, uit eigen studiotje, werkt 100%! Conditie zoals op de fotos. Ruil mogelijk voor: Oberheim FVS Four Voice Oberheim Matrix 12 Oberheim OB-8/X Octave Plateau Voyetra 8 Sequential Prophet 5 (rev2 oder rev3) Roland SH-5 Roland Jupiter 6 Moog Memorymoogwww.synthforum.nl

ja, dit wordt me iets te gortig, en liever koop ik 'm ook van iemand hier op t forum over.Aardig prijzig tegenwoordig....
![]()
Musikinstrumente und Zubehör gebraucht kaufen | kleinanzeigen.de
Kleinanzeigen: Musikinstrumente und Zubehör gebraucht kaufen - Jetzt in Lambsheim finden oder inserieren! - kleinanzeigen.dewww.ebay-kleinanzeigen.de
En met een ''mooi'' gat erin geboord in het frontpaneel.ja, dit wordt me iets te gortig
Tsja als dat alles is, dit kan je netjes afdoppen, veel JP8's hebben veel zorgelijker schade, veel (onderlakse) roest aan het frontpaneel enzo Bij een synth van 40 jaar oude als deze tel je voor een mint eerder 35.000 neer vandaag de dag.En met een ''mooi'' gat erin geboord in het frontpaneel.