• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht defecte EMU emax1 keyboard (voeding gerelateerd)

Prijs
600 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

Q'pnz

Stamgast
Heb een defecte Emu emax1 in de aanbieding, heb deze tot over een jaar gebruikt en heb er een tweetal jaar geleden een sd kaart lezer in gestoken en dit werkte uitstekend.
Sinds ik dus een jaar geleden de Emax niet echt meer gebruikte heb ik em opzij gezet, nu sinds gisteren nog es aangesloten en hij geeft een constante beep bij het opstarten en gaat dus niet verder.
Ik denk dat het te maken heeft met de voeding die stuk is. Zijn hier geïnteresseerden? Weet dat dit een verzamelstuk is en zou er toch nog graag een 600 euro voor willen, heb deze een jaar of drie geleden voor veel meer aangekocht. Moesten er geïnteresseerden zijn pm. Wegens serieus gewicht af te halen.

heb van bovenstaande een DIY projectje gemaakt en uiteindelijk de voeding zelf vervangen door een Mean well RT-65B... de sampler werkt terug perfect en blijft dus bij mij, mocht hij in de toekomst toch te koop komen zal dat niet meer aan 600 euro zijn,... :p

Attachments

• 20220111_195900.jpg
    20220111_195900.jpg
    196 KB · Bekeken: 158
  • 20220111_220925.jpg
    20220111_220925.jpg
    213,1 KB · Bekeken: 147
Back