• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Revox A77 MkII Reel-to-Reel

Prijs
100 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Mijn vader was eerste eigenaar. In de jaren 80 heb ik de bandopnemer van mijn vader mogen lenen en heb hem gebruikt tot laat in de nineties als tape delay. Maar sindsdien staat hij werkloos in de kast en dan lijkt het me beter om er iemand anders blij mee te maken.
  • Kosmetisch is dit exemplaar in orde.
  • Technisch is er nooit iets aan gedaan, enkel de RIFA’s zijn anderhalf jaar geleden vervangen geweest.
  • Het is een 2 sporenmodel, 15”/sec.
  • Gekende defecten: tellerriempje, afspelen stopt wanneer de play-knop losgelaten wordt. Dit toestel heeft flink wat TLC nodig.
  • Verkoop omvat:
    • Taperecorder.
    • 2 NAB-adapters.
    • Redelijk zeldzame acryl stofkap.
    • Een 32-tal gebruikte reels van diverse merken (Maxell, Revox, Agfa-Gevaert, Tandy, …). Deze zijn in het verleden gebruikt voor muziekopnames maar ook als tape delay. Nog bruikbaar voor allerlei knip- en plakexperimenten.
    • Originele handleiding.
    • Originele 2 polige stroomkabel.
  • Vraagprijs: gezien de toestand van het toestel i.c.m. de bijgeleverde accessoires: 100€
Gezien het gewicht wordt deze NIET verzonden!

A77.jpg
Tapes1.jpg
Tapes2.jpg

Back