• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dynaudio 9S actieve studio subwoofer in 100% nieuwstaat (4 uur gebruikt)

Prijs
600 Euro
Conditie
Nieuw

Marando

Poesie!
In september 2020 heb ik de Dynaudio 9S actieve studio subwoofer gekocht bij bax-shop. Het was een impuls aankoop met de gedachte dat ik deze zou gaan gebruiken in mijn nieuwe home studio.
Deze studio is nu eindelijk af en ik ben tot de conclusie gekomen dat de subwoofer overkill is voor mijn (te) kleine ruimte. Dus, na al die tijd in doos gezeten te hebben en 'm slechts een middag te hebben getest, mag deze naar een nieuwe baas!

Laagste prijs op dit moment (voor zover ik heb kunnen vinden) is €825,- incl BTW.

Mijn vraagprijs: €600 incl BTW

Liefst ophalen, maar versturen kan ook. Kosten zijn €8,75 met DHL of €15 met PostNL aangetekend.

dyn9s.jpg

Back