Ik heb alle materialen (planken, houten latten en textiel) al een week in huis. Het plan is om de twee hoeken achter de speakers van vloer tot plafond te vullen met een DIY paneel met als doel om de lows & mids een beeetje te temmen. Met de nadruk op beetje omdat ik weet dat alle freqs onder 100hz een lastige is om aan te pakken zonder metingen en de juiste diktes. Het hoeft ook zeker niet perfect en professioneel maar gewoon een verbetering is al voldoende. Wat betreft mids & highs heb ik al voldoende panelen & foam geplaatst op de eerste reflectie punten. De focus is nu puur de lagere frequenties.
Het worden hoek panelen in een driehoekvorm van vloer tot plafond waarbij de dikte 43cm is en breedte 85cm.
Het enige wat ik nog nodig heb is de isolatiemateriaal. Wat ik tot nu toe gevonden heb is deze:
www.isolatiemateriaal.nl
Ik heb nog even gewacht met bestellen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Is dit de juiste? Of is er een beter alternatief?
Het worden hoek panelen in een driehoekvorm van vloer tot plafond waarbij de dikte 43cm is en breedte 85cm.
Het enige wat ik nog nodig heb is de isolatiemateriaal. Wat ik tot nu toe gevonden heb is deze:
RockSono Base 1200x600x190mm Rd:5.10 3pl/pak (=2,16 m2) - De Isolatieshop BV
Ontdek rotswol isolatie van Rockwool als de oplossing voor betere warmte- en geluidsisolatie in jouw projecten. Upgrade met rotswol platen.
Ik heb nog even gewacht met bestellen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Is dit de juiste? Of is er een beter alternatief?