SKRD - Analog Rytm jam, geen idee wel genre...

Skurdd

Stamgast

nu beetje aan het pielen zonder 4 to the floor. Vind ik verrassend leuk!
Heb vaak met Jams dat ik te traag begin waardoor van de 5 min de helft eigenlijk opbouw is...

Anyhow; feedback welkom. Post processing met alleen Ozone.

Hola Skurdd,

Ja goed hoor:)
Ik mis alleen wat hoge tonen in het veld,het geluid is een beetje somber
voor mijn oren dan.

Groeten van Andreos.

Heerlijk
rustgevend

Eens! Ben een beetje vergeten echt goed te EQ'en.. klinkt wat muffled. Te snel geupload. Thanks!

Ik kan hier goed naar luisteren.
Hoe heb je de melodische content toegevoegd?
Samples / loopjes?
Via Ableton; ik heb rechts van mn Rytm een launchpad waarmee ik die clips afvuur. Dat is mn prophet rev 2 op het main melodietje, waarbij ik op het eind wat impuslief het modwheel een slinger geef :D, daarnaast een VST met wat geluiden.
Alle drum dingetjes zitten op de Rytm; waarbij ik ook een percussive loopje heb die dan tegelijk met een tom wordt gesequenced.

Via Ableton; ik heb rechts van mn Rytm een launchpad waarmee ik die clips afvuur. Dat is mn prophet rev 2 op het main melodietje, waarbij ik op het eind wat impuslief het modwheel een slinger geef :D, daarnaast een VST met wat geluiden.
Alle drum dingetjes zitten op de Rytm; waarbij ik ook een percussive loopje heb die dan tegelijk met een tom wordt gesequenced.
Ah ok, op die fiets!
Ik dacht even : 'Analog Rytm jam', dus enkel de AR.
Ik zie dat je het ook in de omschrijving bij YT hebt gezet, zover was ik nog niet gekomen deze morgen :)
Klinkt lekker!

Back