• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Drolo effectenpedaal tremolo

Prijs
290 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Mr. Muzak

Stamgast
DROLO "twin peaks" tremolo (versie 5)

Deze pedaal biedt naast het klassieke effect ook een harmonische tremolo en de mogelijkheid hoge en lage tonen apart van het effect te voorzien. Verder is er een tap tempo, acht wave-forms, een enveloppe - functie en een krachtige gain.
Kortom een erg compleet, verrassende en avontuurlijke effectenbak.

Drolo’s werk is bij kenners erg geliefd, waardoor het zeer moeilijk is om iets te pakken te krijgen. Want zijn effectenpedalen zijn enkel via de eigen website te koop in kleine batches. EN steevast binnen de 5 minuten uitverkocht…

Nieuw heb ik hier 290 voor betaald en dat is dan ook mijn vraagprijs/het start bod. Het nagelbijten en keer op keer proberen reken ik er niet bij :)

Aangekocht in 2021.
Nieuwstaat, enkel met de hand bediend, geen velcro.

Attachments

• IMG_8242.JPG
    IMG_8242.JPG
    188,4 KB · Bekeken: 114
  • IMG_8243.JPG
    IMG_8243.JPG
    167,7 KB · Bekeken: 95
  • IMG_8244.JPG
    IMG_8244.JPG
    129,5 KB · Bekeken: 99
Back