Willem1
Nieuwkomer
Hallo, ik ben Willem en zojuist lid geworden. Ik heb een oude Roland SH-2 en dat is eigenlijk ook de reden voor mijn lidmaatschap, maar daar kom ik in een apart onderwerp nog wel op terug. In een grijs verleden speelde ik wat op een Eminent orgel, maar ben eigenlijk altijd te lui geweest om goed te leren spelen. Die SH-2 heb ik sinds eind jaren tachtig, toen ik zong in een bandje en mijn stembanden daar eigenlijk ontoereikend voor waren.
Mijn muzieksmaak is vrij breed georiënteerd (of misschien juist ongericht) en ik speelde vroeger ook nog wel een beetje gitaar, bas en drumstokken kon ik ook nog wel vasthouden. In de jaren 90 wat gerommeld met MIDI, een simpel keyboard en vage synthesizersoftware op een PC. Ook nog wat met mod trackers gerommeld. Kortom van alles een beetje en niks echt goed…
Mijn muzieksmaak is vrij breed georiënteerd (of misschien juist ongericht) en ik speelde vroeger ook nog wel een beetje gitaar, bas en drumstokken kon ik ook nog wel vasthouden. In de jaren 90 wat gerommeld met MIDI, een simpel keyboard en vage synthesizersoftware op een PC. Ook nog wat met mod trackers gerommeld. Kortom van alles een beetje en niks echt goed…

.