Vind het nog een beetje onsamenhangend, eerst een beat met free running lfo, dan een arpje dan een rifje met free running lfo, tot de break nog geen idee waar dit heen gaat, en geen drop, hij pakt weer gewoon op waar die voor de break stopte.
ik hoor veel typische melodic techno tutorial trukjes. 5.53 weer terug naar de arp nog ff wat trukjes en afbouwen.
track mist bezieling, het is een stapeling van melodic techno productie kunstjes, die om een 4 maten rifje zijn heengeplakt, ik kreeg nergens kippenvel.
Monolink, ARTBAT en consorten hebben dit de afgelopen 5 jaar al zo veel gedaan. Dat het kunstje op zich niet meer imponeert tenzij de melodie je pakt en die vind ik hier minder sterk.
resume: productie technisch zeker goed!, alles zit erin! de juiste presets, Maar 5 jaar te laat en het rifje is wel heel erg gezapig.
tis een beetje te veel wat de snare roll en crash cymbal waren voor house en de sidechained whitenoise voor trance, daar kan je ook geen 6min mee vol plakken.
Persoonlijk verwacht ik nu wel meer vernieuwing in ‘22 of i.i.g. Een eigen sound binnen het genre.