Margin Of Errors - The Wandering of Pretty Litte Particles

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land
sja, een uitstapje, geheel gemaakt in Reason, is nog niet af. ik gebruik eens presets. behalve voor malstrom en algoritm, de bassline is gegenereerd door de bassline generator, wel wat zelf gekozen...
de drumritmes, ok, die heb ik zelf vezonnen, en zijn woopie..

adventure for me

een WIP, weet nog niet wat ik er mee ga doen.

Laatst gewijzigd:
Heftig! Klinkt wel als een klok :). Aan het eind komt er een wat, naar mijn mening, prettigere balans tussen de fijne baseline en megadistorte vocal. Denk dat in deze track een hele mooie rustige break zou kunnen kunnen om vervolgens weer vol door te knallen :).

Wow, deze klinkt weer heel anders.
Mooie emotie in de track. Erg pakkend. Steekt goed in elkaar !! :halleluja

dank je, ja emotie heeft ie wel, ja eens lekker anders werken... dank!

Heftig! Klinkt wel als een klok :). Aan het eind komt er een wat, naar mijn mening, prettigere balans tussen de fijne baseline en megadistorte vocal. Denk dat in deze track een hele mooie rustige break zou kunnen kunnen om vervolgens weer vol door te knallen :).

dank! @stoter had ook nog wat opmerkingen, de vocals kunnen beter geplaatst worden. een rustige break, zou ook een goed idee zijn.

ik neem nu juist opmerkingen mee, voor dit avontuur. ik ga het aanpakken.

alles nog volledig met Reason Devices. en in Reason. en blijf dat doen.

haha die laatste seconde :D "Zo. Effe slokje water."

vocals zijn dikkkkk zeg, goeie update :okdan:

haha, ja door het effect op de vocals klinkt dat veel heftiger dan het is.. en wat andere bijgeluiden, werkte wel..

Gave track, vocals zijn goed gevonden! Op de achtergrond hoor ik een soort kort arpje, die klinkt erg fijn, algemene sfeer is ook bijzonder. Zeker afmaken!

ik ga m afmaken, wat Redrum channels apart uitsturen. vocals toch aanpakken, of nogmaals inzingen. nieuwe 'zanglijn', zelfde tekst... zelfde effekt...

ik vind de track ook te leuk om niet af te maken, en wellicht gaat ie eens niet privé...

thanks!

Gaaf man! Er tof, vocals ook.

thnx!!! ik ga m nog op details verbeteren, aanpassen, via opmerkingen, buiten mijn comfort zone, om het zo te zeggen. alhoewel, er zijn tracks, die tijdens het opbouw stadium, door mee-luisteraars, geworden zijn, zoals nu zijn...

nou ja, goed, wel leuk, dat dit nummer, vrij snel gemaakt, lekker valt.

eens iets anders dan slicing waves, spectral treatments, etc....

Back