Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

)Dit dus.Donders, wat klinken die Moogs lekker.
De stem heb ik zelf iets minder mee, maar het past wel bij het genre denk ik.
Ik verwijs graag naar Vink en Gloomey die er wel in slagen om duistere dingen te doen en materiaal te compileren dat iets losmaakt.
Tja. Doe het dan ook niet.Over smaak kan je niet twisten.

bedankt voor de feedback, @Montfrooij & @Stupide!
zonder stem? u vraagt, wij draaien (hier zit nog af en toe wat subharmonicon in, nog voor de outro):
@Montfrooij
die dfam is echt een heerlijkheid.
toen ik de soundstudio 3 kocht, was mijn verwachting dat de dfam de 'minste' module zou zijn, maar dat draait anders uit en in de praktijk is de dfam mijn favoriet geworden.
hij kan beuken als de beesten maar ook zalven met zoetgevooisde klanken. ik neig ernaar hem voor het eerste te gebruiken
geweldig klinken doet hij alleszins, en hij is meer dan 'gewoon maar' een drumsynth.
natuurlijk zijn er de klassieke kritiekpunten (maar 8 steps, geen reset button voor de sequencer, pitch sequencer knobs not quantized), maar ik heb graag beperkingen om me uit te dagen.
ik vermoed dat ik hem waarschijnlijk ook vaak als ondersteuning zal gebruiken met een andere drumdoos in de hoofdrol, of gepatched met andere modules (zoals hierboven maar wat uitgebreider/dieper), of beide. kwestie van te vermijden dat ik altijd bij hetzelfde soort output uitkom, ook al is dat een geluid naar mijn hart
@Montfrooij - effecten zijn stock ableton: glue compressor om de pieken eruit te halen (slaat alleen maar in als het echt véél te bont wordt), een paar procent hybrid reverb en echo, een tikkeltje drum buss (0% bass boost!!) en ondanks dat toch nog een eq om de bassen onder 20hz eruit te halen. de dfam beslaat zo ongeveer het hele klankspectrum als je hem niet temt en eq'en is een must als je nog iets anders in de mix wilt krijgen![]()
Wijsneus.Tja. Doe het dan ook niet.