• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dreadbox - Mod Devices - Arturia

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

ani

Stamgast
Te koop wegens nieuwe gear honger, je weet hoe dat gaat. Alles staat uiteraard hier droog en rookvrij in de studio. Met veel liefde verzorgd, maar nu toch op zoek naar nieuwe baasies:

- Dreadbox Typhon, persoonlijk een van de leukste analoog meets digital boxjes, nieuwe gekocht bij Dreadbox Greece. Het is dan een monosynthje maar door die stereo, niet misselijk klinkende, effecten aan boord kun je er echt vet veel toffe geluiden uit halen. Patchen aan de binnenkant en je bent zo een paar uur verder :) Te koop op marktplaats voor € 250,- maar voor mijn vrinden op SF sowieso €10,- er af.

- Mod Devices Dwarf, tof ding, soort bouw je eigen effecten synth drum sequencer drone monster op steroiden? Zoiets? De puristen hebben vast beter termen. Maar goed, leuke community met zelf bouwers en mega mega veel mogelijkheden. Ik zou zeggen google even als die nieuw is voor je. Heel leuk, maar ik ben er klaar mee :) Te koop op marktplaats voor € 340,- maar voor mijn vrinden op SF € 320,-

- Arturia Drumbrute impact, gewoon degelijk leuke drum computer, onwijs veel sequencer plezier, meerdere outputs, slimmigheidjes, tof ding klinkt lekker. Maar ja ik heb een liefde voor drumcomputers en het zijn er teveel, noooooo :)
Te koop voor SF leden € 180,-

Alles in 1 keer? tuurlijk joh € 700,- hebben we het nergens meer over

Attachments

• Photos.zip
    18,8 MB · Bekeken: 300
Last edited by a moderator:
Zo dat ging snel, alles verkocht, slotje er op!

Back