MonoTron
Initiating Sequence..
Wie kent ze nog, de playboy covers van future Music magazine uit de 90s.
Zouden die marketing trucs hebben geholpen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waren die er echt? Kan het me niet herinnerenWie kent ze nog, de playboy covers van future Music magazine uit de 90s.
Haha ja, die ken ik zeker nog....heb er misschien nog zelfs een paar liggen ook. Het is natuurlijk van alle tijden dat mooie vrouwen worden gebruikt in marketing, ook als het gaat om producten waarbij je het verband niet zo snel ziet. Volgens mij hebben de meeste mensen bij synthesizers meer een associatie met nerds dan met sexy meiden, maar okWie kent ze nog, de playboy covers van future Music magazine uit de 90s.

Was voor mij in elk geval de reden om iedere maand naar de Bruna te hollen en ongeveer 25 gulden neer te leggen voor de nieuwe editie (met cd-rom, dat dan weer wel)Wie kent ze nog, de playboy covers van future Music magazine uit de 90s.

Volgens mij hebben de meeste mensen bij synthesizers meer een associatie met nerds dan met sexy meiden, maar ok![]()

Ik denk dat voorkeur en associaties op zich los van elkaar staan, maar ik snap wat je bedoelt. Er zijn gelukkig uitzonderingen op wat men vaak ziet als de "standaard"synthliefhebber. Geeft een beetje kleur aan het geheel,net als bij de Moog MatriarchVoorkeuren verschillen, maar het ene sluit het andere niet uit. Toevallig laatst hier er nog wat over gezegd op het forum.![]()
De grap is dat we er allemaal gevoelig voor zijnDe ene vind het niks, en de ander is er gevoelig voor.
Wat me opvalt de laatste jaren is dat fabrikanten elkaars producten tonen in hun eigen reclames. Voorheen was het meer: Roland synth, Roland mixer, Roland recorder, Roland midi keyboard.
Nu zie je een gezellige rommelige thuisstudio (met 'edgy' vrouwelijke muzikant) waar product X tussen de spullen van de concurentie ligt.

Helemaal waar !Het doorzichtig strikken van artiesten die zeggen opeens met jouw product te werken..
Toendertijd had je producer RZA van Wu-Tang clan die zei opeens de MV-8800 te gebruiken, of Liam Howlett van de Prodigy die vertelde totaal overgeschakeld te zijn op Reason..
Toen dacht ik jaja... dat zal best. Jaren later lees je daar nooit meer over in hun interviews of studiotours...
En zo waren er nog een aantal die betaald werden om ' aangenaam verrast' te worden.

Helemaal waar !
Hetzelfde als destijds met Akai en hun wanhopige pliugging van de MPC Renaisance.
Kwam ze bij DJ Premier dat ding brengen die zogenaamd onder de indruk was en het een plekje in zijn studio zou geven.

Ja dat is ook gewoon ongeloofwaardig, hij houdt vast aan z'n MPC60 en zn s950's..
Maar het is dubbel raar omdat de eigenaar van Numark (en Akai nu) de creator van de diezelfde MPC60 een naaistreek heeft geleverd door z'n royalties te stoppen...
Dat is Roger zijn eigen schuld, en dat geeft hij ook toe want hij had er geen zin in.
Je raakt niet zomaar royalties kwijt, advocaten of geen advocaten. Wat duidelijk was, was dat hij geen zin in dat gezeik had en dat is zijn goedrecht en keuze.Nou dat is niet hoe zijn woorden in die op mij overkomen. De naaistreek is dat zijn royalties zonder overleg opeens gestopt werden.. en dat hij direct te maken kreeg met aan agressieve opstelling mbt advocaten van de nieuwe Akai eigenaar.
Hij had geen zin om een zwaar gevecht te leveren via advocaten.. de naaistreek werd hem aangedaan...