The Z-Files

Marc

Ouwe rot
Bezig met het maken van een EP/Album (zolang de tijd en inspiratie strekt) met gebruik van alleen de muzikale afstandsbediening alias de Teenage Engineering OP-Z.

Onderstaand het eerste melancholische trackje 'Step by Step' geïnspireerd door de gelijknamige animatie uit 1978 van Faith Hubley.

Heel mooi en sfeervol, fijne harmonien! Komt dit helemaal in 1 keer uit de op-z? Zo ja, is het wel een geweldig ding.

Dank voor het luisteren en de positieve reacties! Komt inderdaad allemaal uit de op-z met behulp van custom samples.

De volgende Z-File 'Tout Rien' wederom geïnspireerd door de gelijknamige animatie uit 1978

Ik was niet voorbereid op hoe overrompelend mooi dit is.. wat een heftige animatie ook zeg.. pfoeh..

Muziek past er prachtig onder. Heel gaaf gedaan.

Kan je misschien ook een versie uploaden met de animatie full-screen? Voor de volledige immersie? Of krijg je dan al snel een take-down-notice?

Kan je misschien ook een versie uploaden met de animatie full-screen? Voor de volledige immersie? Of krijg je dan al snel een take-down-notice?

Dank voor de mooie woorden! De kans op een take-down-notice bij een full-screen animatie die niet van mij is inderdaad te groot.

Veel dank! De vergelijking met Boards of Canada krijg ik vaker te horen ;)

Het levende bewijs dat je geen multi mega synth setup nodig hebt om vette muziek te maken.
Lekker man!
De eerste is mijn favoriet, maar alle drie zitten goed in elkaar en nogmaals petje af wat je met zo'n bak kunt maken!

Veel dank voor het luisteren en de mooie reactie Montfrooij.
Ik moet wel bekennen dat ik een aardige multi mega groovebox collectie heb staan, maar gebruik ze over het algemeen het liefst solo met alle limitaties en daarbijkomende gevolgen van dien :)

Zojuist nog een nummertje geupload:

Back